Lykynlammen rata

Keskustelua Frisbeegolfista
AkiH
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Syys 2012, 20:59

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja AkiH »

Eli jotakuinkin näin?

Kuva
I'll be there as square as disc can be...
Olli A.
Viestit: 171
Liittynyt: 26 Joulu 2013, 14:58

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja Olli A. »

Aikas hyvältä näyttää!
Bogi-Olli Arola
#70946
040 - 9022 466
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

uusimassa versiossa apilan katoaminen on hiton hyvä juttu, viel miettisin miten jlk ja latu näkys , mut hyvä näin ettei se apila kummittele
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

Tero T kirjoitti:Mielipiteet on kuin pers'reikiä eli kaikkilla on yks, tässä on minun näkemys. Apilasta en tykkää kovin, koska Keskusta Puolue tuli ihan ekana mieleen siitä. Tämä urheilulaji ei ole tuurilaji, joten kaikki jäniksenkäpälät, lottopallot ja muut sen tyyliset ei elementteinä sovi lajiin symbolisesti. Laita siihen vaikka kyy luikertelemaan edustalle jos haluat luontoa mukaan ja siirrä se kori sinne apilan paikalle niin minä oisin kyllä hirmu tyytyväinen logoon. Maja toimii taustakuvana hienosti.
olen itsekkin tällä kannal, se kyy kehiin, kuten oravaa käytetty utras, vai miten sitä oravaa onkin käytetty pk avoimis, se on kuiteskin mun mieleen, niin kyl sen kyyn lykylle lykkäisin. kori nyt kertoo ain hiton hyvin mistä kyse että se on hyvä jos on, kieliä suomes ei tulis suosia, et ihan suomeksi kaikki. eli ihan hyvä jos ne ekojen difgongcurse on muutettu oikeelle kielelle värejä vähän miettisin ja kait ton ringin koko helahoidon ympäril vois korvata jlk kiärmeel, eli jlk oon sisään koko paletti. vai mikä pensselin hutasu onkaan, mut toi http://frisbeegolfradat.fi/files/2014/0 ... kiekko.png O se siihen ringiksi koko helahoidon ympärille. itse kun pohdiskelin tuota samaa logoo, niin ladun sompaa ajattelin risteyttää jlk oohon, mut toi maja on parempi juttu pitää paikka mieles. sit sen ladun somman kaa saattas olla et tekijänoikeuksista viännetään, jlk logon tekijänoikeuksista piästänee täs yhteyves ymmärrykseen. se vaan et latu on projektista maksanut niinkin ison osan, ois kiva et hekin näkyis + sit tietty et joenliitokiekko näkys. itse joensuu on ihan liian isolla siin suhtees et ... no en politikoi enempää. Mut hatun nosto et noinkin paljonjon saatu, jaksettu väsätä, iteltä loppu hermo koko ideaan ensimmäiseen photoshopin avaamiseen. värisokeena sanon et värikin on ihan väärä
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

https://lh3.googleusercontent.com/-pndh ... kiekko.png siin äkkii mitä mietin, mut säätöö vaatii
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
AkiH
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Syys 2012, 20:59

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja AkiH »

Jopas on tuherrus saanut isot mittasuhteet...

Kyseisellä logolla oli ajatus vain ehdottaa Lykynlammelle omaa tunnusomaista graafista ilmettä. Ei sen isompaa.
JLK:n Orava on siis edeleen Kisamaskotin tyylinen hahmo.

Lykynlammen logossa kyse oli vain ajatus ratalogosta...
I'll be there as square as disc can be...
Mava
Viestit: 102
Liittynyt: 20 Touko 2012, 16:58

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja Mava »

" itse joensuu on ihan liian isolla siin suhtees et "

Ratahan ei ole edes Joensuussa vaan Kontiolahden puolella.
Marko Vatanen
Andy
Viestit: 2752
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja Andy »

Mava kirjoitti:" itse joensuu on ihan liian isolla siin suhtees et "

Ratahan ei ole edes Joensuussa vaan Kontiolahden puolella.
Joo, kartasta kun kattoo niin Joensuun rajat näyttävät hipaisevan lentokenttää, mutta eivät ulotu Lykylle asti... Toisaalta siinä mielessä rata on kyllä Joensuussa että Joensuun kaupunki hallinnoi sekä Lykynlampea että Pärnävaaraa. Joku varmaan osannee kertoa taustat tähän eli että onko ko. maa-alueetkin Joensuun omaisuutta vai vuokralla vai jollain muulla sopimuksella näin päätetty.

Niin tai näin, niin Akilta hyvää työtä tämän logon kanssa! Yksinkertainen on myöskin kaunista eli turha alkaa änkeämään näihin logoihin liikaa elementtejä... Sen "käärmeenkin" vois jättää vaikka johonkin kisalogokäyttöön, vaikkakin ko. idea on toki jo monessa paikkaa Suomessa käytetty, kuuluisimpana Lausteen "Kyy" -layout... :)
MarkkuP
Viestit: 266
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:08

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja MarkkuP »

Aki, hienoa työtä ja se on siinä. Voisitko muuten hahmotella Joensuun kevätliigan logon ? Sille ois tarvista.
Markku Penttonen
#70445
AkiH
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Syys 2012, 20:59

Re: Lykynlammen rata

Viesti Kirjoittaja AkiH »

Pitää vielä pari eri versiota tehä tuosta jossa jättäs jopa tuon joensuunkin pois. Tai sit lisää jotain tekstiä vielä.
Liigalogoa voin kans kyllä luonnostella. Onko siihen jotain ajatusta tarjota minkälaista haetaan?
I'll be there as square as disc can be...
Vastaa Viestiin