Utran hiekkakentällä heittäminen ja vaaratilanteet

Keskustelua Frisbeegolfista
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Utran hiekkakentällä heittäminen ja vaaratilanteet

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

kumilätty kirjoitti:Vai heitätkö sinä itse muutoin Tokmannin kiekkosetillä paitsi kisoihin sitten valitset jonkin tunnetumman valmistajan? .
Minä ostan itse kiekot, en saa verovaroista siihen hommaan minkään moista avustusta. Ja aika monta kisa layouttia pääsee vain kisoissa heittämään.
No kyllä tietty jalkapalloilijat paikkansa tarvitsevat, mutta ei niiden kenttien tai hallien pidä olla yksin omaan yhden lajin käytössä.
Ja jos kenttä ei kestä kuin sen pari peliä viikossa, niin kyl se silloin alkaa olla aika haaskausta, tai jotain pitäs keksiä jotta käyttöaste voisi olla korkeampi.
Joesuu Areena on toimiva kokonaisuus, ne tilat muuntuu jos mihin käyttöön. Halleista on vaan olemassa esimerkkejä, jotka ei muunnu miksikään.

No mutta jos ajatellaan että tuossa rantakylän nurmikentällä kävis porukka aktiivisemminkin kiekkoa heittämässä, heittäs vielä kentän päädystä soralta, niin kyl se nurmen kuluminen olisi aika minimaalista. Se kenttä kun on yksi turvallisimmista paikoista. Otetaan viel se ravirata, eihän sen keskinurmella ole muuta käyttöä kuin rockin leirintäalue. Hyvin harmillista ettei aluetta hyödynnetä paremmin, sit vaikka siihen jalkapallon peluuseen.
Yks turvallinen paikka on ollut käydä driveä reenaa siel mc-radan lähtösuoralla. Onnistuu ma, pe, su ja la klo 16 jälkeen.
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Vastaa Viestiin