Bag Tag Challenge -säännöt

Keskustelua Frisbeegolfista
azorblade
Viestit: 70
Liittynyt: 15 Syys 2013, 21:13

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja azorblade »

^^ kiitos Pekka päivityksestä
Antti Järveläinen | Värjäykset FB ja IG
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

Ihan mielenkiinnolla kattelin jengin tagei. Niin aika sekasin on toi lista. :o :shock:
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Andy
Viestit: 2752
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja Andy »

vanutolkki kirjoitti:Niin aika sekasin on toi lista. :o :shock:
Nykyisessä listassa on kuitenkin se parannus, että "on vain yksi nimi per numero"... --> harmaa värisävy nimessä tarkoittaa sitä, että ko. pelaajan sijoituksesta ei ole virallista tietoa...
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

Tossa vois ajatella että parikertaa vuodessa, vaikka seuranmestaruuskisoissa kerätään kaikki tägit ja jaetetaan tulosten perusteella. Myös viikkokisoissa vois tuloskorttiin kirjata mikä tägi on pelin jälkeen, niin niiden perusteella voisi korjailla harmaata aluetta sijoille 99. Hommaa vois kehitellä muutenkin. Toiset kun ei pelaa kokokautta, niin ois hyvä että tägi vaikka tauon jälkeen palautettaisiin seuran lootaan.
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
rleinone
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Touko 2012, 22:09

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja rleinone »

Minä voisin antaa tägini pois, kun tulee niin satunnaisesti käytyä heittämässä. Harmittaa aktiivien puolesta, jos yksi tollukka hautoo alle #30 numeroa jossain häkkivarastossa. Miten voin tämän tehdä? Menenkö ottamaan joltain pataan Kirkkopuistoon ja sit juoksen pakoon ennen kuin minulle tarjotaan vaihdossa sitä toista lätkää?
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

rleinone kirjoitti:Minä voisin antaa tägini pois, kun tulee niin satunnaisesti käytyä heittämässä. Harmittaa aktiivien puolesta, jos yksi tollukka hautoo alle #30 numeroa jossain häkkivarastossa. Miten voin tämän tehdä? Menenkö ottamaan joltain pataan Kirkkopuistoon ja sit juoksen pakoon ennen kuin minulle tarjotaan vaihdossa sitä toista lätkää?
No varmaan itsekin voisin luopua koko touhusta. Kaipa tuosta pääsee eroon kun nakkaa tägin viikkokisoissa seuran lootaan ja ilmoittaa esim. Miikalle.
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Avatar
Miika V
Viestit: 1224
Liittynyt: 03 Touko 2012, 21:57

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja Miika V »

Toivo Tolonen kirjoitti:
rleinone kirjoitti:Minä voisin antaa tägini pois, kun tulee niin satunnaisesti käytyä heittämässä. Harmittaa aktiivien puolesta, jos yksi tollukka hautoo alle #30 numeroa jossain häkkivarastossa. Miten voin tämän tehdä? Menenkö ottamaan joltain pataan Kirkkopuistoon ja sit juoksen pakoon ennen kuin minulle tarjotaan vaihdossa sitä toista lätkää?
No varmaan itsekin voisin luopua koko touhusta. Kaipa tuosta pääsee eroon kun nakkaa tägin viikkokisoissa seuran lootaan ja ilmoittaa esim. Miikalle.
Joo, riittää että palauttaa tägin esim. viikkokisoissa. Itsensä saa listoilta pois, kun vaihtaa sijoituksensa numerolle 99.
Miika Voutilainen
#58385
Markku
Viestit: 59
Liittynyt: 21 Touko 2012, 22:08

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja Markku »

Tuo 99 on kyl mun special-tägin numero, josta en ihan hevillä luovu ;)

Markku
Janne H
Viestit: 674
Liittynyt: 21 Syys 2012, 20:03

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja Janne H »

Uusia tageja putkahti tänään uunista ulos, nyt niitä on numeroon 90 saakka. Omanne voitte noutaa ensi viikon viikkokisoista. Jos ei aivan mene aikataulut metsään, niin ensi viikolla näkee päivänvalon tagi #100.
Janne Heikkinen
Andy
Viestit: 2752
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Bag Tag Challenge -säännöt

Viesti Kirjoittaja Andy »

Markulle sitten vissiin 99 varattu jo etukäteen... :) Ja koska satanen saattaa paukahtaa, niin Miikan pitää muuttaa www-sivujen logiikkaa siten että jatkossa "näkymättömiin" pääsee esim. koodilla 999.

Tägit #78, #79, #80 ja #81 on tussilla tehtyjä väliaikaislappuja... --> Kenellä näitä sattuu olemaan, niin voitte sitten viikkokisoissa vaihtaa viralliseen versioon.
Vastaa Viestiin