Popup-cup 2016 <valmistelu>

vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

Se oli mun ja Laten mielestä paras päivä. Joten mennään sillä.
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja Ville »

sittenpä vaan kisakoneeseen infot ja ilmottautumiset auki asap :)
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

Sain luvan alueeseen, joka on todella hieno. Pelin voi järkätä maanantai , perjantai tai sunnuntai. Myös kaikki juhlapyhät. Alueelle sopii vaikka 18 väylää!
Joten voisin järkätä seuraavan kisan.
Ehdotuksia päivämääräksi!
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
leijona80
Viestit: 131
Liittynyt: 18 Elo 2013, 19:22

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja leijona80 »

[quote="Toivo Tolonen"]Sain luvan alueeseen, joka on todella hieno.
Ehdotuksia päivämääräksi![/

Joku arkipäivä
Jouko Vilén
# 71743
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja Ville »

Toivo Tolonen kirjoitti:Ehdotuksia päivämääräksi!
Olisko toukokuun loppupuoli, viikolla ehkä paras kun sakki on niin tiuhaan liiton kisoissa muulloin. Joskin kannattaa huomioida kahden kierroksen kisassa että ihan vielä ei ole yötön yö :)
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

Ville kirjoitti:
Toivo Tolonen kirjoitti:Ehdotuksia päivämääräksi!
Olisko toukokuun loppupuoli, viikolla ehkä paras kun sakki on niin tiuhaan liiton kisoissa muulloin. Joskin kannattaa huomioida kahden kierroksen kisassa että ihan vielä ei ole yötön yö :)
Jos koreja järjestyy, niin kenties yksikierros ja 18 väylää.

22.05.2016 vois kai olla ainut järkevä jos Su, silloin vois ajatella pitemmän kisan.
Viikolla kai max 20 väylää, joko 2x10 tai joku 11 + 9 jne...

Itsehän en lähe tänä vuonna kuin ihan lähellä oleviin kisoihin, niin olen kyl järjestämässä ja heittelemessä joka viikonloppu.
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja Ville »

Ostin seuralle 2 kpl polkupyörän turvaviirejä sekä 6 kpl 3-metrisiä onkivapoja. Molempien funktio on sama: osoittaa koripaikkaa popup-kisoissa, jolloin väylille menevät ryhmät voivat viedä korit lippujen osoittamiin paikkoihin. Viirejä ei ollut tuon enempää 3€ hintaan saatavilla ja 2€ onkivavatkin otin kaikki mitä tavaratorilla oli enää jäljellä. Jotkut näkyvät lipuntapaiset noihin onkivapoihin pitää vielä viritellä mutta näkyypä koripaikat ainakin kaukaa ja helpottaa näiden kisojen järkkäämistä. Jos jollakulla on nurkissa pyörimässä sopivaa näkyvää kangasta (vanhoja turvaliivejä joista ei enää käyttöön ole tms) niin ilmoitelkaa, tehdään niistä liput kuuteen vapaan.
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

Minulla on 4 paikkaa joihin on alustava lupa. Voi kysellä jos radan ja kisan pystytys kiinnostaa.
Teknistä ja Pituutta kumpiakin ois tarjolla.
Noiden paikkojen luvat edellyttää että kisan suunnittelusta ilmoittaa vähintää 2 vko aikaisemmin alueen haltialle päivämäärät, ajat ja ratakartat.
Itse olen noista yhden päättänyt järjestää itse, ehkä myöhemmin syksyllä toisen paikan.
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

Minun ehdotus on että seura ostaa 9-12 puttikoria pop-up tarpeisiin, koreja vois sit muokata ja myydä tapahtumia. Pop-uppia vois sit pelata vaikka viikoittain. Monessa paikkaa radan vois perustaa useammin, muutellen. Esim. paikkaan johon nyt itse rataa suunnittelen, voisi useamminkin erinlaisia ratoja nostella pystyyn.
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Andy
Viestit: 2757
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Popup-cup 2016 <valmistelu>

Viesti Kirjoittaja Andy »

Toivo Tolonen kirjoitti:Minun ehdotus on että seura ostaa 9-12 puttikoria pop-up tarpeisiin, koreja vois sit muokata ja myydä tapahtumia.
Ihan kannattas harkita joo... Markettikorit/Discmaniakori riittäs hyvin. Tässä pitäs yrittää saada ensisijaisesti sponsoridiili aikaan, vaikka niinkin, että firma X kustantaa korit ja sitten henkilökunnalle pidetään korvauksena opastus + popup, tms. Eli ei muuta kuin kyselemään sponssia!
Vastaa Viestiin