Löydetyt / hävinneet kiekot

Keskustelua Frisbeegolfista
janne
Viestit: 106
Liittynyt: 18 Kesä 2015, 21:24

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja janne »

janne kirjoitti:Tänään viikkokisan aikana löytyi Utran radalta merkkaamaton Tern (ei nimeä, numeroa). Minne kadotit, mitä muovilaatua ja minkä värinen? Näillä tiedoilla palautuu omistajalle!
Tästä ei ole kuulunut mitään, kiekon kadottaja ei ilmeisesti lue tätä palstaa? Onko Joensuun frisbeegolf harrastajille olemassa facebook-sivua, voisko joku ystävällisesti kopioida tämän sinne koska itse en ole mukana näissä yhteisöpalveluissa? :)
Janne Tapaninen
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Ville »

löytökiekot kannattaa toimittaa Ismolle, joka vastaa seurassa löytökiekoista. Tällöin löydetyt yksilöt ovat aina tavoitettavissa samasta paikasta viikkokisojen yhteydessä ja kyselyt suuntautuvat oikeaan suuntaan. Lisäsin viestin facebookin ryhmään.
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
villekono
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Elo 2014, 20:25

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja villekono »

Kaverilta hävis utran 12, kellertävä vai vihertävä ch tern joskus kauan aikaa sitte. Ei vissiin sama?
Ville Könönen
janne
Viestit: 106
Liittynyt: 18 Kesä 2015, 21:24

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja janne »

janne kirjoitti:
janne kirjoitti:Tänään viikkokisan aikana löytyi Utran radalta merkkaamaton Tern (ei nimeä, numeroa). Minne kadotit, mitä muovilaatua ja minkä värinen? Näillä tiedoilla palautuu omistajalle!
Tästä ei ole kuulunut mitään, kiekon kadottaja ei ilmeisesti lue tätä palstaa? Onko Joensuun frisbeegolf harrastajille olemassa facebook-sivua, voisko joku ystävällisesti kopioida tämän sinne koska itse en ole mukana näissä yhteisöpalveluissa? :)
Case closed, kiekko oli Könösen Villen kaverin joka sittemmin lopetti frisbeegolfin, oli luvannut kiekon Villelle löytöpalkkioksi jos Ville löytää, nyt kuulema jää sitten mulle 8-)
Janne Tapaninen
villekono
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Elo 2014, 20:25

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja villekono »

janne kirjoitti:
janne kirjoitti:
janne kirjoitti:Tänään viikkokisan aikana löytyi Utran radalta merkkaamaton Tern (ei nimeä, numeroa). Minne kadotit, mitä muovilaatua ja minkä värinen? Näillä tiedoilla palautuu omistajalle!
Tästä ei ole kuulunut mitään, kiekon kadottaja ei ilmeisesti lue tätä palstaa? Onko Joensuun frisbeegolf harrastajille olemassa facebook-sivua, voisko joku ystävällisesti kopioida tämän sinne koska itse en ole mukana näissä yhteisöpalveluissa? :)
Case closed, kiekko oli Könösen Villen kaverin joka sittemmin lopetti frisbeegolfin, oli luvannut kiekon Villelle löytöpalkkioksi jos Ville löytää, nyt kuulema jää sitten mulle 8-)
Löytäjällehän ne kiekot pitää mennä, eikä kavereille :D
Ville Könönen
Avatar
Jouni
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Kesä 2015, 08:55

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Jouni »

Karsikosta löytyi tänään iltapäivällä kiekko nelosväylältä vasemmalta laidalta puusta n 3 metrin korkeudesta. Kerro väri ja malli niin saat omasi pois.

-Jouni, o45 kasi kasi 29192
Jouni Hiltunen
villekono
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Elo 2014, 20:25

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja villekono »

Utran 12:lle hävis viikkokisoissa vihreä bliz C-Line dd2. vasen puska

Hieman ärsyttää, kun oli spotteri joka ei osannut kertoa mihin se kiekko tuli alas edes lähellekkään ja siellä sit etittiin.
Ja mulle vielä rankkua lostdiscinä. :evil: Vähän mietityttää et eikö spotterina tarvii tehdä mitään vai voiko tulla niillekkin rankku?
Ville Könönen
jykelot
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Heinä 2015, 16:56

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja jykelot »

Karsikon 6. väylälle kadonnut champion sidewinder väriltään läpikuultavan punainen. On jo toista viikkoa kateissa ja turhauttaa kun ei löydä tietään takaisin, kiekossa on nimi ja numero.

J.Kontkanen
TomiV
Viestit: 60
Liittynyt: 07 Elo 2014, 01:17

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja TomiV »

Discmanian Craze (sininen s-line hopealla stämpillä) jäi tänään Utran 12-väylälle lähelle koria, juuri ja juuri vasemman pusikon puolelle. Rimmissä nimi ja numero, ja kiekko on lähes uusi.
Tomi Varpalahti #83538
Andy
Viestit: 2763
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Andy »

villekono kirjoitti:Utran 12:lle hävis viikkokisoissa vihreä bliz C-Line dd2. vasen puska

Hieman ärsyttää, kun oli spotteri joka ei osannut kertoa mihin se kiekko tuli alas edes lähellekkään ja siellä sit etittiin.
Ja mulle vielä rankkua lostdiscinä. :evil: Vähän mietityttää et eikö spotterina tarvii tehdä mitään vai voiko tulla niillekkin rankku?
Voi tulla, jos kyseinen spotteri oli pelaavasta ryhmästä. Eli sääntöjen mukaan kaikkien ryhmässä tulee seurata peliä ja osallistua kiekkojen etsintään, jne. En nyt jaksa tarkkoja pykäliä tähän kaivaa, mutta sääntökirjasta nuo löytyvät.

Tietämättä tapausta sen kummemmin, hankala ottaa tähän sen enempää kantaa. Pahimmissa pusikoissa katoamista kun ei estä edes se, että vaikka koko ryhmä olisi spottaamassa ja tuskin tässä ainakaan tarkoituksella on jätetty tähystämättä. Toivottavasti kiekko löytyy...
Vastaa Viestiin