Sivu 5/6

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 21 Elo 2015, 16:34
Kirjoittaja Andy
Andy kirjoitti: 7. uudet väyläkartat ja -opasteet (toki jos rata vielä laajenisi lähikuukausina, niin nämä ei liene välttämättömät - laminoitu tilapäisratakartta ilmotaululle riittäs varmaan ihan hyvin aluksi?) (osittain OK, mutta väylien 7-9 (ex 6-8) opasteiden nroinnin vois fixata vaikka tarroilla ja lisäksi plexin alta pitäisi ruuvata vanha kartta pois)
8. korien numeroinnin korjaus (tähänhän suunniteltiin jotakin kirkasta väriä, esim. numerolätkästä vaikka keltainen ja siihen sitten oikea numero)
Päivitin to-do-listaa tänne - näistä kohdista tuli "asiakaspalautetta" kun hain kiekot pois äsken pois lainasta... Eli jos ei ennestään rataa tunne, niin sinne saattaa vaikka eksyä jos katsoo vanhaa karttaa (uusi A4 kokoinen on toki jo taulun toisella puolella) ja väylien ja korienkin numeroinnitkin on muutosten jäljeltä osin vinksallaan.

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 28 Syys 2015, 14:57
Kirjoittaja Janne H
Uuden nelosväylän poikki on rakennettu väliaikainen kävelytie, turvallisuussyistä se väylä siis pitää jättää pelaamatta. Mikäli se kuuluisa "joku" ehtisi käydä huputtamassa korin, niin hyvä.

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 28 Syys 2015, 15:16
Kirjoittaja Andy
Samainen "joku" vois laittaa samalla myös lapun asiasta (muoveissa tai laminoituna) nelosen väyläopasteeseen... Btw - mikä projekti siellä oikein on menossa?

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 28 Syys 2015, 15:44
Kirjoittaja KämmiKoura
Andy kirjoitti:Samainen "joku" vois laittaa samalla myös lapun asiasta (muoveissa tai laminoituna) nelosen väyläopasteeseen... Btw - mikä projekti siellä oikein on menossa?
Tekeevät kevyenliikenteen väylällä remonttia niin se tie kulkee nyt väliaikasesti kentän reunaa pitkin 4 väylän läpi/korin takaa.

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 28 Syys 2015, 19:42
Kirjoittaja Ville
Markku K kertoi että kaivinkonekuski huputtaa korin huomenna.

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 28 Syys 2015, 22:09
Kirjoittaja Juke
Kirkkopuistosta ja Karsikosta kaikki korit vaa kantoo ja johonki lähimaastoon uus 18 väylänen pystyy (Y) :D

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 28 Syys 2015, 23:05
Kirjoittaja Toivo Tolonen
Juke kirjoitti:Kirkkopuistosta ja Karsikosta kaikki korit vaa kantoo ja johonki lähimaastoon uus 18 väylänen pystyy (Y) :D
Noh tavallaan olen samaa mieltä, mut kuitenkin lajin kannalta on hyvä että alottaja ystävällisiä ratoja on olemassa, joten ennemmin utran korit kantoon ja johonkin sellaseen korpeen ettei kaljakiekkoilijat ole häiritsemässä

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 29 Syys 2015, 10:02
Kirjoittaja Andy
Toivo Tolonen kirjoitti:
Juke kirjoitti:Kirkkopuistosta ja Karsikosta kaikki korit vaa kantoo ja johonki lähimaastoon uus 18 väylänen pystyy (Y) :D
Noh tavallaan olen samaa mieltä, mut kuitenkin lajin kannalta on hyvä että alottaja ystävällisiä ratoja on olemassa, joten ennemmin utran korit kantoon ja johonkin sellaseen korpeen ettei kaljakiekkoilijat ole häiritsemässä
Utraa on rakennettu kolme vuotta, joten eiköhän pidetä paikallaan se... ja Kirkkopuisto ja Karsikko myös - niillä on aloittelijan hyvä aloittaa. Paras ratkaisuhan on se, että rakennetaan lisää ja parempia ratoja... Mm. tässä artikkelissa on ajankohtaista pohdintaa aiheesta: http://frisbeegolfradat.fi/rata/erno_va ... okemuksia/

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 29 Syys 2015, 13:53
Kirjoittaja Andy
Andy kirjoitti:Samainen "joku" vois laittaa samalla myös lapun asiasta (muoveissa tai laminoituna) nelosen väyläopasteeseen...
¨

Kävin hetken reenailemassa, joten vein samalla lapun.
Ville kirjoitti:Markku K kertoi että kaivinkonekuski huputtaa korin huomenna.
Ei ollut tätä vielä tänään laitettuna, toivottavasti muistavat. Autoilla oli toki väylä hyvin tukittu, mutta ketään duunaria ei näkynyt missään...

Re: Kirkkopuiston radan siirtäminen

Lähetetty: 16 Elo 2016, 18:08
Kirjoittaja Juhkust
On tullut pyörittyä tuossa Kirkkopuistossa tänä kesänä kohtalaisen reilusti, kun toipilaana ei ole oikein perse kestänyt rymytä pitkin metsiä. Siellä on sitten aloittelijaporukoiden seassa tullut huomattua se, että erittäin monella ryhmällä jää väylä 6 kierroksella välistä, kun vitosen nyppylältä menee se hyvin tallattu polku suoraan seiskan tiille ja jäävät sitten siihen heittelemään. Olisiko kohtuullista viritellä siihen joku pieni opaste, että ei aloittelijoilla jää erinomainen mahdollisuus paukuttaa kiekkoja puiden kylkiin käyttämättä? :)