JoukkueSM 2017 -valinnat

Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja Ville »

Kisakausi pyörähtää käyntiin ja spekulaatiot myös joukkueSM-paikoista tulevat jossakin vaiheessa vastaan. Viime vuonna aiheesta keskusteltiin täällä: viewtopic.php?f=8&t=671 ja nyt vuodelle 2017 voitaisiin alkaa tuumaamaan josko kriteeristöä tarvitsee muuttaa jollakin tavalla. Ehdotuksia, vapaata keskustelua, spekulaatioita, juonenkäänteitä ja yllätysvirityksiä alle.

Mikäli aiemmat vuodet antavat suuntaa niin voitaneen ohjeistaa seuraavaa:
Joen Liitokiekko voisi saada tänä vuonna kilpailuun kaksi joukkuetta sekä avoimeen että sekasarjaan, tai ainakin tähän kannattaa pyrkiä. Joukkue koostuu neljästä pelaajasta. Sekasarjassa on vaatimuksena yksi ikäluokkapelaaja(juniori tai master) sekä yksi naispelaaja. Osallistujilta vaaditaan suoritettu PDGA-sääntökoe.

Joukkeet pääsevät mukaan kilpailuun pelaajien yhteenlasketun ratingin mukaan. Eli mitä isompi rating, sitä varmempi pääsy kisaan.

Millä perusteella pelaajat tulisi valita joukkueisiin?
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
juppeex
Viestit: 26
Liittynyt: 18 Heinä 2015, 11:57

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja juppeex »

Joukkue Sm kisat pelataan siis Jyväskylässä Laajavuoressa ja ehkä mahollisesti Keljonkankaalla(?)

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

Ehdotan sekasarjaan:
Jaatinen Tero
Paakkinen Julius
Pylkki Sammy
Henna Rummukainen.

Perusteluna:
Olemme yhdessä harjoitelleet, ja tutut pelitoverit helpottavat kisaamista.
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja Ville »

Kysymyksenä on siis: Millä perusteella pelaajat tulisi valita joukkueisiin?

Tässä vaiheessa mielestäni ei ole vielä ajankohtaista nimetä yhtään pelaajaa mihinkään ennenkuin kriteeristö on mietitty ja yhteisesti päädytty jonkinlaiseen lopputulemaan. Sanomattakin lienee kuitenkin selvää että ykkösavoimeen menee kovimmat pelaajat riippumatta sukupuolesta, iästä, hiusten väristä tai mistään muusta kuin pelillisestä tekijästä. Toki jos tällaiset henkilöt eivät kerkeä kisoihin tai eivät muuten vain halua jostakin syystä edustaa kovimmassa sarjassa niin asia on silloin toki toinen. Em. ehdotetussa sekajoukkueessa on hyvin potentiaalisia ykkösnyrkin edustajia useita.
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

Minun MIELIPIDE millä kriteereillä joukkueet tulisi valita:

Nykyinen kisakunto: eli kuinka paljon ja millasta tulosta on heittänyt tämän kuluvan kauden aikana, ja hyvä olisi että tuloksia olisi monelta eri radalta, eikä vaan kotiradoilta.

Yhteenpelaaminen: onko pelaajat pelanneet keskenään pari kisoja ja niissä pärjääminen.

Pelaajien monipuolisuus: kun pelataan kuitenkin joukkueena niin pelaajien olisi hyvä täydentää toisiaan. Eli esim onko jollain vahva rysty ja toisella vahva kämmen.

Rating: siinä määrin että avoimen joukkueessa ei olisi alle 900 rating pelaajaa.

Pelaajan halukkuus: onko pelaaja halukas pelaamaan ja missä joukkueessa.

Tässä olisi muutamia ehdotuksia millä valittaisiin joukkueiden pelaajia. Nämä tosiaan minun MIELIPITEENI...

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Avatar
Miika V
Viestit: 1224
Liittynyt: 03 Touko 2012, 21:57

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja Miika V »

Kisan sivut ovat auki. Ilmoittautuminen alkaa 3.7.
https://kisakone.frisbeegolfliitto.fi/kilpailu/749
Miika Voutilainen
#58385
Jesse K
Viestit: 208
Liittynyt: 01 Touko 2012, 20:47

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja Jesse K »

Olen käytettävissä molempiin joukkueisiin, tänä vuonna jopa muistin järkätä viikonlopunkin vapaaksi ajoissa :shock: .

Jesse Kempas
miskal
Viestit: 150
Liittynyt: 09 Syys 2014, 12:13

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja miskal »

Olen käytettävissä sekasarjaan. Mulla rating tällä hetkellä 792 mutta nousee muutaman päivän päästä reilusti yli 800.
PDGA #73812
juppeex
Viestit: 26
Liittynyt: 18 Heinä 2015, 11:57

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja juppeex »

Olen käytettävissä kyseisenä viikonloppuna ja intoa löytyy. Laajavuori ja Keljonkangas ovat myös ennestään tuttuja :)

Julius Paakkinen
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
TeroJaatinen
Viestit: 16
Liittynyt: 17 Maalis 2016, 08:00

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja TeroJaatinen »

Käytettävissä


Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Vastaa Viestiin