Frisbeegolf- ja pyöräilypäivä Prismassa - 12.5.2018

Janne H
Viestit: 674
Liittynyt: 21 Syys 2012, 20:03

Frisbeegolf- ja pyöräilypäivä Prismassa - 12.5.2018

Viesti Kirjoittaja Janne H »

Lauantaina 12.5 Prisma Joensuu järjestää frisbeegolf- ja pyöräilypäivän, jolloin pääsemme esittelemään rakasta lajiamme Prisman asiakkaille. Mukaan tarvitaan pieni joukko esittelijöitä. Tapahtuma alkaa klo 10.00 ja kestää klo 15.00 saakka. Esittelijöiden kannattaa varata kuitenkin tunti molemmin puolin, jotta ehditään laittaa JLK:n teltta yms. valmiiksi ja myös purkuaikaa tarvitaan tapahtuman jälkeen. Olemme siis ulkona parkkipaikalla, mihin meille varataan 10 x 20 metrinen alue puttailuun.

Nyt kokeillaan jotain uutta ja ihmeellistä, koska olen utelias. Ilmoittautuminen esittelijäksi tapahtuu SuomiSportissa tämän linkin takaa.

Ilmoittautuminen ei ole sitova, mutta toivon, että ilmoittaudut mukaan vasta, kun olet täysin varma, että ehdit mukaan.

Ilmoittautujilta toivon palautetta tämän järjestelyn toimivuudesta. Sisäänkirjautumisen hankaluudesta ei tarvitse erikseen kertoa, se on jo tiedossa. ;)
Näin JLK:n puolesta tapahtuman järjestelijänä tämä helpottaa hommaa oikein mukavasti.
Janne Heikkinen
Janne H
Viestit: 674
Liittynyt: 21 Syys 2012, 20:03

Re: Frisbeegolf- ja pyöräilypäivä Prismassa - 12.5.2018

Viesti Kirjoittaja Janne H »

Nostoa tälle, neljä henkeä tarvittaisiin vielä. Ilmoittautumiskokeilu olkoon ohi, eli nyt saa ilmoittautua myös tähän foorumille, jos ei jaksa SuomiSporttiin kirjautua.
Janne Heikkinen
Miccoh
Viestit: 15
Liittynyt: 26 Maalis 2017, 12:16

Re: Frisbeegolf- ja pyöräilypäivä Prismassa - 12.5.2018

Viesti Kirjoittaja Miccoh »

Pääsen mukaan.

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Avatar
Marilii
Viestit: 17
Liittynyt: 04 Kesä 2015, 17:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Frisbeegolf- ja pyöräilypäivä Prismassa - 12.5.2018

Viesti Kirjoittaja Marilii »

Minä joudan myös :)

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Marika Liimatta | #109160
Janne H
Viestit: 674
Liittynyt: 21 Syys 2012, 20:03

Re: Frisbeegolf- ja pyöräilypäivä Prismassa - 12.5.2018

Viesti Kirjoittaja Janne H »

1-2 henkeä vielä tarvittais.
Janne Heikkinen
Vastaa Viestiin