Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Keskustelua Frisbeegolfista
Avatar
Pasi
Viestit: 188
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 09:54

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja Pasi »

hile kirjoitti:Oliko mun gatewayn punanen warrior vielä boksissa? Seiskalle jäi mut seuraavan kierroksen jälkeen se oli palautunut tonkkaan.
Tämä taisi jo palautua?
ΩSS - Pure - Buzzz - FD - PD - DS
#63328
Avatar
Pasi
Viestit: 188
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 09:54

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Eka satsi löytökiekkoja haettu ja 6 kappaletta löytyi. Yksi palautui heti (hilen) ja Miikalle on Midari. Neljästä lähetin viestit että ottaavat yhteyttä Joen Liitokiekon mailiin että voidaan sopia palautukset.
ΩSS - Pure - Buzzz - FD - PD - DS
#63328
hile
Viestit: 25
Liittynyt: 23 Heinä 2012, 02:02

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja hile »

Pasi kirjoitti:
hile kirjoitti:Oliko mun gatewayn punanen warrior vielä boksissa? Seiskalle jäi mut seuraavan kierroksen jälkeen se oli palautunut tonkkaan.
Tämä taisi jo palautua?
Palautui, kiitoksia.
Marko Hiltunen #85691
marko.hiltunen4@gmail.com
p.044-5235666
sebastian
Viestit: 4
Liittynyt: 04 Heinä 2013, 23:12

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja sebastian »

Mulla pitäis olla siellä sellanen sininen katana jossa on ite tehty kuva päällä jota ei pitäis olla kyl kelläkään muulla suomessa :P Takana lukee Juri Karvinen ( kaveri helsingistä ) jolta sain kiekon. Sieltä voipi sit varmistella et on miun kiekko :) Voisin sen takasi nappasta. Ite oon Joensuussa vasta viikon päästä keskiviikkona taas niin joskus sillo.
Avatar
Pasi
Viestit: 188
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 09:54

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja Pasi »

sebastian kirjoitti:Mulla pitäis olla siellä sellanen sininen katana jossa on ite tehty kuva päällä jota ei pitäis olla kyl kelläkään muulla suomessa :P Takana lukee Juri Karvinen ( kaveri helsingistä ) jolta sain kiekon. Sieltä voipi sit varmistella et on miun kiekko :) Voisin sen takasi nappasta. Ite oon Joensuussa vasta viikon päästä keskiviikkona taas niin joskus sillo.
Kiekko löytyy minulta. Sovitaan siis tarkemmin kun palaat maisemiin.
ΩSS - Pure - Buzzz - FD - PD - DS
#63328
Avatar
Pasi
Viestit: 188
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 09:54

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Löytötonkkaan palautuneet nimettömät:

Beast
Jackal
Atom
Emsco Midrange

Jos tuntuu että oot hukannu tommosia niin värin ja muovilaadun arvaamalla saatat saada omasi takaisin.
ΩSS - Pure - Buzzz - FD - PD - DS
#63328
sebastian
Viestit: 4
Liittynyt: 04 Heinä 2013, 23:12

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja sebastian »

Pasi kirjoitti:
sebastian kirjoitti:Mulla pitäis olla siellä sellanen sininen katana jossa on ite tehty kuva päällä jota ei pitäis olla kyl kelläkään muulla suomessa :P Takana lukee Juri Karvinen ( kaveri helsingistä ) jolta sain kiekon. Sieltä voipi sit varmistella et on miun kiekko :) Voisin sen takasi nappasta. Ite oon Joensuussa vasta viikon päästä keskiviikkona taas niin joskus sillo.
Kiekko löytyy minulta. Sovitaan siis tarkemmin kun palaat maisemiin.
Olempa nyt täällä niin mistäs ja milloin voisin kiekon löytää? Saako tässä lähetettyy jotenki yksäreitä et laitan numeron niin voidaa sopii aika? Huomenna meen klo 15oo töihin ja sitä ennen mikä aika vaan käy. Asun tässä keskustassa
Avatar
Pasi
Viestit: 188
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 09:54

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Laitoin sebastian sähköpostia sulle.
ΩSS - Pure - Buzzz - FD - PD - DS
#63328
Matik
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Heinä 2013, 17:24

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja Matik »

Minulta hävis Joensuun reissullani Innova Pro Beast -kiekko, suurinpiirtein tämän kaltainen:
http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index ... cts_id=796

Kiekko oli väriltään tummansininen, vissiin 3-4 vuotta vanha, ei kuitenkaan aktiivisimmassa käytössä ollut. "Hyvänä" tuntomerkkinä, kiekossa oli suurinpiirtein keskiosassa hieman linnunpaskaa :D Jos tämä osui niin laitatko tänne viestiä. Asun itse Jyväskylässä nykyään, mutta voisin antaa kaverin yhteystiedot joka asuu aivan kirkkopuiston kentän vieressä jos saisitte sovittua palautuksen jollekki aikajaksolle. Päivääkään en enää tarkalleen muista kun hävis, kuitenkin heinäkuun alkupäiviä, ehkä 5.7. oli ko "kadotuksen" päivä. Kirkkopuistossa tuo sattui häviämään.
sebastian
Viestit: 4
Liittynyt: 04 Heinä 2013, 23:12

Re: Kiekkojen palautuslaatikko Kirkkopuistoon?

Viesti Kirjoittaja sebastian »

Mulla lens valkonen/läpinäkyvä valkyrie joen rantaan siihen kaislikoiden kohdalle, jos sattuu rantautumaan ja tulemaan laatikkoon asti voisin ottaa sen takaisin. Siinä on itse maalattu kuvio päällä joka näkyy himmeästi, kullan värillä tehty merkki siinä pitäis näkyä joten kuten. Ilmotelkaa tänne / spostiin jos näkkyy kiitos :)
Vastaa Viestiin