Löydetyt / hävinneet kiekot

Keskustelua Frisbeegolfista
Tero T
Viestit: 170
Liittynyt: 05 Touko 2012, 12:54

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Tero T »

Meille viikkokisassa huudeltiin väylältä 13, kun oliin 14 avaamassa, että jäikö joltain tänne dd2. --------Lienee sama kiekko?!
#84817
villekono
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Elo 2014, 20:25

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja villekono »

Tero T kirjoitti:Meille viikkokisassa huudeltiin väylältä 13, kun oliin 14 avaamassa, että jäikö joltain tänne dd2. --------Lienee sama kiekko?!
kyseessä oli mun vara dd2. Onneks se sentään palautu :) vähän kismitti kun molemmat dd2 oli kateissa 14/18 väylää.
Ville Könönen
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

villekono kirjoitti:Utran 12:lle hävis viikkokisoissa vihreä bliz C-Line dd2. vasen puska

Hieman ärsyttää, kun oli spotteri joka ei osannut kertoa mihin se kiekko tuli alas edes lähellekkään ja siellä sit etittiin.
Ja mulle vielä rankkua lostdiscinä. :evil: Vähän mietityttää et eikö spotterina tarvii tehdä mitään vai voiko tulla niillekkin rankku?

Heittäjä on aina vastuussa kiekostaan. Eli ens kerralla putterilla heittoo väylälle niin ei tartte itkee hukkuneita kiekkoja :D mut sun blizzu c-line DD2 on mulla tallessa.
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
villekono
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Elo 2014, 20:25

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja villekono »

vanutolkki kirjoitti:
villekono kirjoitti:Utran 12:lle hävis viikkokisoissa vihreä bliz C-Line dd2. vasen puska

Hieman ärsyttää, kun oli spotteri joka ei osannut kertoa mihin se kiekko tuli alas edes lähellekkään ja siellä sit etittiin.
Ja mulle vielä rankkua lostdiscinä. :evil: Vähän mietityttää et eikö spotterina tarvii tehdä mitään vai voiko tulla niillekkin rankku?

Heittäjä on aina vastuussa kiekostaan. Eli ens kerralla putterilla heittoo väylälle niin ei tartte itkee hukkuneita kiekkoja :D mut sun blizzu c-line DD2 on mulla tallessa.

Pientä harmistunutta wineehän tuo kirjotus tuona päivänä oli :D Mut tästä opitaan ja kiekot tussattuna kirkkaammilla väreillä ja pinkki buzzz tilauksessa ;) Mahtavaa t löysit ton kiekon!
Ville Könönen
janne
Viestit: 106
Liittynyt: 18 Kesä 2015, 21:24

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja janne »

Kaverin pinkki sotakirves kirkon kasiväylällä melko pian tiin jälkeen jokeen, parin metrin päähän rannasta. Niin syvää että bokserit märkänä kahlasin mutta ei löytyny :D Yhteystiedot löytyy kiekon pohjasta.
Janne Tapaninen
Jni 91
Viestit: 6
Liittynyt: 17 Heinä 2015, 23:27

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Jni 91 »

Tänään kirkon entisellä kasiväylällä lähti jonkun matkaan oranssi champion teebird kun olin ite kahlaamassa emännän heittämää kiekkoo joessa. Väylän vasemmassa reunassa olevien koivujen vieressä oli.. Kiekossa on ollut yhteystiedot mutta voi olla kulunu pois...
jrauti
Viestit: 134
Liittynyt: 18 Heinä 2015, 21:36

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja jrauti »

Tänään oli sen verran hyvä ilta, että kaksi kiekkoa hävisi Utran radalle :( . Ekana katosi MVP Atom seiskalla, kun se otti rollin jommalle kummalle puolelle keskeltä harjua. Seuraavaksi 12:lla katosi Pro Destroyer siihen sisäkurvan pajukkoon. Kiekoissa on nimi ja puhelinnumero, joten viestiä voi laittaa sitäkin kautta. On siellä pajukossa ehkä Pro Wraithkin aikaisemmalta kerralta. Ne maata myöten kasvavat pajut kun saataisiin poikkeen, niin kiekkojen etsiminen olisi aavistuksen verran helpompaa.
Juhani Rautiainen #82188
janne
Viestit: 106
Liittynyt: 18 Kesä 2015, 21:24

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja janne »

janne kirjoitti:Kaverin pinkki sotakirves kirkon kasiväylällä melko pian tiin jälkeen jokeen, parin metrin päähän rannasta. Niin syvää että bokserit märkänä kahlasin mutta ei löytyny :D Yhteystiedot löytyy kiekon pohjasta.
Tämä löydettiin tänään, löytyi kun näkyi auringonpaisteella. Oli muuten ovelaati sukeltanut kiven alle kun vaan pieni osa kiekosta näkyi :D
Janne Tapaninen
janne
Viestit: 106
Liittynyt: 18 Kesä 2015, 21:24

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja janne »

Ville-niminen henkilö, TeeDevil kiekkosi on löytynyt Utrasta viikonlopun aikana rokkivieras-kavereideni toimesta. He laittoivat viestiä kiekon pohjassa olevaan numeroon ja minä yritin soitella mutta ei vastausta. Ota yhteyttä niin saat kiekon takaisin!
Janne Tapaninen
janne
Viestit: 106
Liittynyt: 18 Kesä 2015, 21:24

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja janne »

Punanen Shark3 hukkui Utran kymppiväylälle, osu puuhun ja lähti oikeelle puolelle väylää pusikoihin. Ihan uus lätty niin en nimeä saati numeroa kerennyt rustailla kiekkoon :( voin antaa pienen löytöpalkkion jos joku ystävällinen palauttaa!
Janne Tapaninen
Vastaa Viestiin