Tarinalaakso avajaiskisat

Miika V

Re: Tarinalaakso avajaiskisat

Viesti Kirjoittaja Miika V »

Sunnuntaina autolla menossa ja kolme ukkoa mahtuu kyytiin.
Miika Voutilainen
VesaT

Viesti Kirjoittaja VesaT »

Launtaina menossa minä, ja 2 mahtuu hyvin kyytiin, änkemällä 3. Edellyttää siis että kyytiläiset itelleen hommaa yöpaikan. Sunnuntaina takasinsitten kun himinät loppuu. Jos tarviit kyydin pelkästään takasin joensuuhun niin onnistuu silleen myös.
Vesa Tiitta
VesaT

VesaT kirjoitti:Launtaina menossa minä, ja 2 mahtuu hyvin kyytiin, änkemällä 3. Edellyttää siis että kyytiläiset itelleen hommaa yöpaikan. Sunnuntaina takasinsitten kun himinät loppuu. Jos tarviit kyydin pelkästään takasin joensuuhun niin onnistuu silleen myös.
Korjaus tuohon nuin, elikkäs lähenkin sunnuntai aamuna. Emännältä otan auton johon mahtuupi 3 ihteni lisäks. Marko P. lähössä siihen ja kahelle sitte ois paikka vielä.
Vesa Tiitta
VesaT

VesaT kirjoitti:
VesaT kirjoitti:Launtaina menossa minä, ja 2 mahtuu hyvin kyytiin, änkemällä 3. Edellyttää siis että kyytiläiset itelleen hommaa yöpaikan. Sunnuntaina takasinsitten kun himinät loppuu. Jos tarviit kyydin pelkästään takasin joensuuhun niin onnistuu silleen myös.
Korjaus tuohon nuin, elikkäs lähenkin sunnuntai aamuna. Emännältä otan auton johon mahtuupi 3 ihteni lisäks. Marko P. lähössä siihen ja kahelle sitte ois paikka vielä.
Auto täynnä!!
Vesa Tiitta
Vastaa Viestiin