Tarinalaakso avajaiskisat
Re: Tarinalaakso avajaiskisat
Sunnuntaina autolla menossa ja kolme ukkoa mahtuu kyytiin.
Miika Voutilainen
Launtaina menossa minä, ja 2 mahtuu hyvin kyytiin, änkemällä 3. Edellyttää siis että kyytiläiset itelleen hommaa yöpaikan. Sunnuntaina takasinsitten kun himinät loppuu. Jos tarviit kyydin pelkästään takasin joensuuhun niin onnistuu silleen myös.
Vesa Tiitta
Korjaus tuohon nuin, elikkäs lähenkin sunnuntai aamuna. Emännältä otan auton johon mahtuupi 3 ihteni lisäks. Marko P. lähössä siihen ja kahelle sitte ois paikka vielä.VesaT kirjoitti:Launtaina menossa minä, ja 2 mahtuu hyvin kyytiin, änkemällä 3. Edellyttää siis että kyytiläiset itelleen hommaa yöpaikan. Sunnuntaina takasinsitten kun himinät loppuu. Jos tarviit kyydin pelkästään takasin joensuuhun niin onnistuu silleen myös.
Vesa Tiitta
Auto täynnä!!VesaT kirjoitti:Korjaus tuohon nuin, elikkäs lähenkin sunnuntai aamuna. Emännältä otan auton johon mahtuupi 3 ihteni lisäks. Marko P. lähössä siihen ja kahelle sitte ois paikka vielä.VesaT kirjoitti:Launtaina menossa minä, ja 2 mahtuu hyvin kyytiin, änkemällä 3. Edellyttää siis että kyytiläiset itelleen hommaa yöpaikan. Sunnuntaina takasinsitten kun himinät loppuu. Jos tarviit kyydin pelkästään takasin joensuuhun niin onnistuu silleen myös.
Vesa Tiitta