Sivu 38/38

Re: Utran ratamuutokset 2014

Lähetetty: 19 Syys 2014, 16:52
Kirjoittaja Andy
Kannattanee kertaalleen vielä katselmoida ykkönen ettei kaadu väärät puut...?

Itse ainakin kannatan sitä, että korille johtaisi kaksi reittiä... Eli molempien tulisi olla suht selviä, että siinä ne menee, mutta ei niiden niin kovinkaan leveitä tarvitse olla...

Re: Utran ratamuutokset 2014

Lähetetty: 19 Syys 2014, 17:13
Kirjoittaja Ville
en syyllistä tai kyseenalaista merkkauksia sen suuremmin, mutta itselle jäi joskus keskusteluista se mielikuva että kaksi kapeaa ränniä levennettäisiin ottamalla välistä puut pois. en oikein ymmärrä että hitusen levennetään toista väylää jos sama määrä puuta pitää ottaa pois. tuumaillaan paikanpäällä.

Re: Utran ratamuutokset 2014

Lähetetty: 22 Loka 2014, 17:49
Kirjoittaja Ismo.L
Nyt on sitten virallinen lupa kaataa nuo merkatut puut.
Eli jos löytyy vielä innostusta puun kaatoon niin lupa on kaataa nuo merkatut puut pois.

Re: Utran ratamuutokset 2014

Lähetetty: 22 Loka 2014, 19:22
Kirjoittaja Andy
Ismo.L kirjoitti:Nyt on sitten virallinen lupa kaataa nuo merkatut puut.
Eli jos löytyy vielä innostusta puun kaatoon niin lupa on kaataa nuo merkatut puut pois.
Jees jees! Vähän on toki niinkin, että jos kaadetaan ennen talvea niin mielellään pitäs ehti raivaamaankin pahimmat ennen talvea pois... Ikävä niihin tukkeihin sitten koko talvi kompastella kun hangen alle jäävät.

Ykköselle vissiin sitten tulee vaan se yksi leveä ränni entiseltä korin paikalta? Kaksi eri reittiä ois kyllä tyylikkäämpää, vaikka jäähän sinne jonkinmoiset "sivureitit" toki näinkin toimien...

Re: Utran ratamuutokset 2014

Lähetetty: 23 Loka 2014, 01:35
Kirjoittaja Toivo Tolonen
Jos joku niihin tukkeihin kaatuilee, kun on kaadettu, niin siitä vaan tieltä pois nostelee :D