Sivu 8/29

Re: Utran rata

Lähetetty: 24 Huhti 2015, 12:58
Kirjoittaja Andy
Ilmoitustaulun tarvikkeet hankittu, hintaa tuli hulppeat 22,40 Eur. Saan myös lapion ja sahan lainaan.

Huomenna lauantaina Utrassa klo 10:00 väkerretään siis tuo...

Re: Utran rata

Lähetetty: 24 Huhti 2015, 19:46
Kirjoittaja joosupoiss
Joo, paikalla ollaan ja työkalut ja lapio mukana!

Urmas

Re: Utran rata

Lähetetty: 24 Huhti 2015, 20:29
Kirjoittaja miskal
Ja sitten kierrokselle?

Re: Utran rata

Lähetetty: 25 Huhti 2015, 13:12
Kirjoittaja Andy
Kiitokset Urmakselle avusta. Saatiin JLK:n "kisailmoitustaulu" tehtyä ykköselle - toivottavasti kestää sen pari vuotta ja kolme väyläopastetta (7, 10, 11) pistettiin tukevammin maihin... Kulukorvausanomus (22,40 Eur) löytyy Markun postilaatikosta.

Päivitetty asialistaa edellisten osalta ja lisätty loppuun muutama uus kohta...

Re: Utran rata

Lähetetty: 25 Huhti 2015, 13:16
Kirjoittaja Andy
Utran "kisailmotaulun" käytöstä vielä sen verran, että:

- Vasemmassa laidassa on "pysyvämmät" ilmot (viikkokisakalenteri, kuukausikisakalenteri + ilmoitus siitä, että kisojen aikana rata on varattu vain JLK:n käyttöön).
- Oikeassa yläkulmassa on tilaa "etikettipläjäykselle" (A3 tai 2xA4 mahtuu) (Jannella on filet metsästyksessä, kun löytyvät niin laminoidaan ja sitten tauluun)
- Oikeassa alakulmassa on tilaa kertaluontoisemmille ilmoille (A3 tai 2 x A4 mahtuu) - tässä vois esim. mainostaa nyt Trilogy Challengea ja kohta toki on ajankohtaista hehkuttaa myös P-K:n avoimiakin

Re: Utran rata

Lähetetty: 25 Huhti 2015, 13:21
Kirjoittaja Andy
Sellainen kysymys porukalle, että: Onko kutosväylän korin viereisen yksittäispensaan kuuluisa "kaartuva oksa" leikattu ihan tarkoituksella pois hiljattain? Jäljet olivat aika tuoreet...

Jos sitä ei oo seuran toimesta otettu, niin sitten Utrassa liikkuu joku joka oma-aloitteisesti katkoo pensaita ja puita - ja tämmöistä toimintaa en jaksa ymmärtää... :cry: Ja tuo roskien kylväminen radoillekin on ihan käsittämätöntä yhtä lailla.

Re: Utran rata

Lähetetty: 25 Huhti 2015, 13:33
Kirjoittaja Janne H
Sitä puskaa jouduttiin karsimaan aika rankasti syksyllä lumivahinkojen takia, mut sen jälkeen siihen ei ole seuran puolesta koskettu.

Re: Utran rata

Lähetetty: 25 Huhti 2015, 13:37
Kirjoittaja Andy
Janne H kirjoitti:Sitä puskaa jouduttiin karsimaan aika rankasti syksyllä lumivahinkojen takia, mut sen jälkeen siihen ei ole seuran puolesta koskettu.
OK! Voi hyvinkin olla juuri tuosta sitten kyse - toivottavasti näin... Jotenkin vaan en muista oksan uupuneen, ehkä on oltu aina nostolla tai sitten jossain muussa pusikossa puttailemassa... :)

Re: Utran rata

Lähetetty: 29 Huhti 2015, 13:08
Kirjoittaja Ville
Talkoisiin yhdistettynä tai muuten rataa kehittävänä toimenpiteenä kohti kisatapahtumia ehkä pitäisi vielä katsastaa onko OB-tolpituksia riittävästi maastossa. Viime viikkokisoissa todistin yhtä OB:lle karannutta heittoa väylällä 5 pyörätien puolelle, josta suunnasta ainakin tolpitus puuttuu. Pari kolme keppiä sinne riittäisi. Lieneekö muualla vastaavia puutteita, esim. väylä 18?

Re: Utran rata

Lähetetty: 29 Huhti 2015, 13:40
Kirjoittaja Andy
Ville kirjoitti:Talkoisiin yhdistettynä tai muuten rataa kehittävänä toimenpiteenä kohti kisatapahtumia ehkä pitäisi vielä katsastaa onko OB-tolpituksia riittävästi maastossa. Viime viikkokisoissa todistin yhtä OB:lle karannutta heittoa väylällä 5 pyörätien puolelle, josta suunnasta ainakin tolpitus puuttuu. Pari kolme keppiä sinne riittäisi. Lieneekö muualla vastaavia puutteita, esim. väylä 18?
Väylää #18 Markku P.:n kanssa viime kesänä ihmelteltiin ja päädyttiin siihen, että ko. väylälle ei mitään tolppia tarvita... Mutta vitoselle hyvinkin vois taka-outin määrittää. Ja 2-3 tolppaa ei sitten riitä mihinkään, vaan niitä pitää olla niin paljon, että ei tuu epäselvyttää linjan jatkumisesta "kaukaisuuteen". Eli 6 tolppaa nyt vähintäänkin... :) Samalla tulee harkittavaksi se, että tuodaanko raja lähemmäksi koria, eli takaraja lähtisikin sivurajan vikalta tolpalta... Jos/kun tolppia hankitaan, niin niitä kannattaa sitten hankkia kerralla riittävästi - ainakin P-K:n avoimien lisäväylälle A (ehkä myös B) tarvitaan tolppia. Laskin äkikseltään että ainakin 350 metriä ois rajaa merkittävänä, joten jos tolpat on 10 metrin välein, niin tarvitaan 35 tolppaa jo noihin pelkästään --> tähän kun lisätään väylät #5 ja #2 --> 50 tolppaa (mukava tasaluku). Elokuun jälkeen voidaan sitten lisäväylien tolpat iskeä kiinteästi jollekin vakioväylälle...

Eli #2-väylän tolppalinja on siis syytä korjata, latukone(?) on ilmeisesti tuhonnut korin kohdalta ainakin yhden tolpan, joten siihen tolppa ja mahdollisesti vielä yksi sinne linjan jatkeeksi lisää.