Utran rata

Keskustelua Frisbeegolfista
Andy
Viestit: 2791
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja Andy »

Kuulostaa hyvältä järjestelyltä - jos vain passaa kaupungin kenttämestareille, ja mikseipä ei, kunhan eivät häiritse nurmikon leikkuuta... Jos toisen korin saisi nurmettomalle alueelle suunnilleen nurmikentän keskikohtaan, niin tällöin kerhotilaisuuksissa/treeneissä ei tarvitsi sitä koria ees irtojalkaan laitella... Eli riittäisi, että lisäväylän korin nappaisi irtojalkaan ja siirtää sitten mihin tarvitsee. Talkoissa voisi myös tutkailla, että tarviiko ko. lisäväylän korin paikkaa raivata syvemmälle pusikkoon vai onko se hiekkakasan ja pusikon välinen griini ok...

Oiskohan Hannulla jotain patenttia myös korotetun korin korotukseen? :)
Janne H
Viestit: 674
Liittynyt: 21 Syys 2012, 20:03

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja Janne H »

Toisen korin voisi yrittää sijoitella väylien 10/11 ja nurmikentän väliseen rinteeseen. Tiedän, että se vaatisi huomattavasti enemmän duunia kuin tasaiselle asennus, mut siinä pääsis harjoittelemaan ylä- ja alamäkiputtaamista.
Janne Heikkinen
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

Janne H kirjoitti:Toisen korin voisi yrittää sijoitella väylien 10/11 ja nurmikentän väliseen rinteeseen. Tiedän, että se vaatisi huomattavasti enemmän duunia kuin tasaiselle asennus, mut siinä pääsis harjoittelemaan ylä- ja alamäkiputtaamista.
Juuh kaikki nuo muutkin uusien korien asenamisesta kuulostaa hyvältä mut toi Jannen ylä-/alamäki juttu iski heti! 8-) ;)
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
HannuS
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Touko 2012, 07:23

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja HannuS »

Korien jalat on hitsuuta vaille valmiit. Tuohon andyn korotetun korin korottamiseen eli siis 12 väylän koria tarkotetaan? Saisko toisen kaivon renkaan jostain? tai rakentaa niistä raivuu puista kehikon nykysen alle ja nostaa niillä.
Andy
Viestit: 2791
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja Andy »

Mjoo, toinen kaivonrengas vois olla just passeli... Kohoaa sopivasti muttei liikaa.
Mava
Viestit: 102
Liittynyt: 20 Touko 2012, 16:58

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja Mava »

Andy kirjoitti:Mjoo, toinen kaivonrengas vois olla just passeli... Kohoaa sopivasti muttei liikaa.
Kannattaa varmaan samalla tikapuut hommata siihen väylälle jos meinaat kaksi kaivonrengasta laittaa päällekkäin.
Marko Vatanen
Janne H
Viestit: 674
Liittynyt: 21 Syys 2012, 20:03

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja Janne H »

Kannattaa varmaan samalla tikapuut hommata siihen väylälle jos meinaat kaksi kaivonrengasta laittaa päällekkäin.
Totta, ei nyt unohdeta lyhyempiä pelaajia näitä virityksiä suunniteltaessa.

Miksikäs sitä pitää vielä ylipäätään korottaa?
Janne Heikkinen
Andy
Viestit: 2791
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja Andy »

Janne H kirjoitti:Miksikäs sitä pitää vielä ylipäätään korottaa?
Ei se nyt mitenkään välttämätöntä ole... Näin vaan viime Peurungan kisareissulla porukalla tuumailtiin, että pientä lisäkorotusta vois kokeilla. Toki pitää olla jotkin portaat sitten, että kiekon saa pois korista helposti.
Mava
Viestit: 102
Liittynyt: 20 Touko 2012, 16:58

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja Mava »

Jos sitä välttämättä haluaa korottaa niin laittaa sit ylemmän kaivonrenkaan pienemmän(halkaisijaltaan), sittenhän siihen jää "porras".
Kaivonrenkaita on olemassa ainakin 600mm, 800mm, 1000mm, 1200mm ja 1500mm sisähalkaisijoilla.
Marko Vatanen
Andy
Viestit: 2791
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Utran rata

Viesti Kirjoittaja Andy »

Mava kirjoitti:Jos sitä välttämättä haluaa korottaa niin laittaa sit ylemmän kaivonrenkaan pienemmän(halkaisijaltaan), sittenhän siihen jää "porras".
Kaivonrenkaita on olemassa ainakin 600mm, 800mm, 1000mm, 1200mm ja 1500mm sisähalkaisijoilla.
Hyvä idea! Täytyypä talkoissa ottaa mitat nykyisestä... Tällä keinoin saadaan koriin myös säätövarat, eli upottamalla ylempää saa korkeutta passattua tarvittaessa...
Vastaa Viestiin