Sivu 10/29
Re: Utran rata
Lähetetty: 04 Touko 2015, 23:43
Kirjoittaja Andy
Kuulostaa hyvältä järjestelyltä - jos vain passaa kaupungin kenttämestareille, ja mikseipä ei, kunhan eivät häiritse nurmikon leikkuuta... Jos toisen korin saisi nurmettomalle alueelle suunnilleen nurmikentän keskikohtaan, niin tällöin kerhotilaisuuksissa/treeneissä ei tarvitsi sitä koria ees irtojalkaan laitella... Eli riittäisi, että lisäväylän korin nappaisi irtojalkaan ja siirtää sitten mihin tarvitsee. Talkoissa voisi myös tutkailla, että tarviiko ko. lisäväylän korin paikkaa raivata syvemmälle pusikkoon vai onko se hiekkakasan ja pusikon välinen griini ok...
Oiskohan Hannulla jotain patenttia myös korotetun korin korotukseen?

Re: Utran rata
Lähetetty: 05 Touko 2015, 00:39
Kirjoittaja Janne H
Toisen korin voisi yrittää sijoitella väylien 10/11 ja nurmikentän väliseen rinteeseen. Tiedän, että se vaatisi huomattavasti enemmän duunia kuin tasaiselle asennus, mut siinä pääsis harjoittelemaan ylä- ja alamäkiputtaamista.
Re: Utran rata
Lähetetty: 05 Touko 2015, 09:34
Kirjoittaja vanutolkki
Janne H kirjoitti:Toisen korin voisi yrittää sijoitella väylien 10/11 ja nurmikentän väliseen rinteeseen. Tiedän, että se vaatisi huomattavasti enemmän duunia kuin tasaiselle asennus, mut siinä pääsis harjoittelemaan ylä- ja alamäkiputtaamista.
Juuh kaikki nuo muutkin uusien korien asenamisesta kuulostaa hyvältä mut toi Jannen ylä-/alamäki juttu iski heti!

Re: Utran rata
Lähetetty: 05 Touko 2015, 20:59
Kirjoittaja HannuS
Korien jalat on hitsuuta vaille valmiit. Tuohon andyn korotetun korin korottamiseen eli siis 12 väylän koria tarkotetaan? Saisko toisen kaivon renkaan jostain? tai rakentaa niistä raivuu puista kehikon nykysen alle ja nostaa niillä.
Re: Utran rata
Lähetetty: 05 Touko 2015, 22:31
Kirjoittaja Andy
Mjoo, toinen kaivonrengas vois olla just passeli... Kohoaa sopivasti muttei liikaa.
Re: Utran rata
Lähetetty: 06 Touko 2015, 05:51
Kirjoittaja Mava
Andy kirjoitti:Mjoo, toinen kaivonrengas vois olla just passeli... Kohoaa sopivasti muttei liikaa.
Kannattaa varmaan samalla tikapuut hommata siihen väylälle jos meinaat kaksi kaivonrengasta laittaa päällekkäin.
Re: Utran rata
Lähetetty: 06 Touko 2015, 11:14
Kirjoittaja Janne H
Kannattaa varmaan samalla tikapuut hommata siihen väylälle jos meinaat kaksi kaivonrengasta laittaa päällekkäin.
Totta, ei nyt unohdeta lyhyempiä pelaajia näitä virityksiä suunniteltaessa.
Miksikäs sitä pitää vielä ylipäätään korottaa?
Re: Utran rata
Lähetetty: 06 Touko 2015, 11:25
Kirjoittaja Andy
Janne H kirjoitti:Miksikäs sitä pitää vielä ylipäätään korottaa?
Ei se nyt mitenkään välttämätöntä ole... Näin vaan viime Peurungan kisareissulla porukalla tuumailtiin, että pientä lisäkorotusta vois kokeilla. Toki pitää olla jotkin portaat sitten, että kiekon saa pois korista helposti.
Re: Utran rata
Lähetetty: 06 Touko 2015, 12:10
Kirjoittaja Mava
Jos sitä välttämättä haluaa korottaa niin laittaa sit ylemmän kaivonrenkaan pienemmän(halkaisijaltaan), sittenhän siihen jää "porras".
Kaivonrenkaita on olemassa ainakin 600mm, 800mm, 1000mm, 1200mm ja 1500mm sisähalkaisijoilla.
Re: Utran rata
Lähetetty: 06 Touko 2015, 13:21
Kirjoittaja Andy
Mava kirjoitti:Jos sitä välttämättä haluaa korottaa niin laittaa sit ylemmän kaivonrenkaan pienemmän(halkaisijaltaan), sittenhän siihen jää "porras".
Kaivonrenkaita on olemassa ainakin 600mm, 800mm, 1000mm, 1200mm ja 1500mm sisähalkaisijoilla.
Hyvä idea! Täytyypä talkoissa ottaa mitat nykyisestä... Tällä keinoin saadaan koriin myös säätövarat, eli upottamalla ylempää saa korkeutta passattua tarvittaessa...