frisbeegolfradat.fi

Keskustelua Frisbeegolfista
Avatar
Miika V
Viestit: 1231
Liittynyt: 03 Touko 2012, 21:57

Re: frisbeegolfradat.fi

Viesti Kirjoittaja Miika V »

Andy kirjoitti:Tuomolla näyttäs olevan 54 rataa plakkarissa... Ja tuo Suomen ennätys on tosiaankin tällä hetkellä 223 rataa - vaatii jo omistautumista asialle... :) Ja jenkeissähän on vissiin heppuja joilla on yli 1000 eri rataa kierrettynä...
Päivitin tämän vuoden radat ja nyt noita näyttäisi olevan 59 kpl.
Miika Voutilainen
#58385
Andy
Viestit: 2757
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: frisbeegolfradat.fi

Viesti Kirjoittaja Andy »

On tää tekniikka taas ihmeellistä, varsinkin tietotekniikka. Eli huomattiin (kahdella käyttäjällä testattu ja itse vielä kahdella selaimellakin kokeilin), että Utran radan kaikki valokuvat eivät FGR:n sivustolla näy ellei käyttäjä ole kirjautuneena ko. sivustolle. En tiedä miksi näin on, tutkimme asiaa... Joka tapauksessa, lisäsin sivustolle jokaisen väylän kuvavalikoimaan lisäksi myös väyläopastekuvan.
Piestu
Viestit: 42
Liittynyt: 29 Heinä 2013, 19:55

Re: frisbeegolfradat.fi

Viesti Kirjoittaja Piestu »

Siis mulla ainaki näkyy kaikki kuvat aivan hyvin ilman sisäänkirjautumist. Selaimena Chrome :shock:
Ville Pietarila
#70447
Janne H
Viestit: 674
Liittynyt: 21 Syys 2012, 20:03

Re: frisbeegolfradat.fi

Viesti Kirjoittaja Janne H »

Siis mulla ainaki näkyy kaikki kuvat aivan hyvin ilman sisäänkirjautumist. Selaimena Chrome :shock:
MInulla viimeinen näkyvä kuva on väylältä 12 ja chromea käytän. Edgellä täsmälleen sama vika. Jännää tämä teknologia :D
Janne Heikkinen
TomiV
Viestit: 60
Liittynyt: 07 Elo 2014, 01:17

Re: frisbeegolfradat.fi

Viesti Kirjoittaja TomiV »

Mulla näyttää Chrome-selaimella myös 12-väylään asti ilman sisäänkirjautumista, ja kaikki kuvat kirjautumalla.
Tomi Varpalahti #83538
miskal
Viestit: 150
Liittynyt: 09 Syys 2014, 12:13

Re: frisbeegolfradat.fi

Viesti Kirjoittaja miskal »

Sisäänkirjautumatta näyttää kuvat 12-väylään asti. Selaimena chrome.
PDGA #73812
villekono
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Elo 2014, 20:25

Re: frisbeegolfradat.fi

Viesti Kirjoittaja villekono »

Kaikki kuvat näkyy chromella ilman kirjautumisia. :D Outoa tosiaan
Ville Könönen
Janne H
Viestit: 674
Liittynyt: 21 Syys 2012, 20:03

Re: frisbeegolfradat.fi

Viesti Kirjoittaja Janne H »

Nonnii tein vähän testejä. Tämä ongelma siis ilmenee vain jos henkilöllä ei ole käyttäjätunnusta ollenkaan, tai katsoo sivua selaimella, jolla ei ole koskaan kirjautunu fgr:ään. Jos kirjautuu ulos, ja katsoo sitten sivua, niin kuvat näkyvät niin kuin pitää. Selaustietojen poistaminen ei vaikuttanut asiaan mitenkään, kuvat näkyivät edelleen oikein. Tämä nyt viittaa vahvasti siihen, että vika on sivustossa itsessään, ja Andy ei tehnyt tietoja päivittäessään mitään väärin.
Janne Heikkinen
Vastaa Viestiin