Löydetyt / hävinneet kiekot

Keskustelua Frisbeegolfista
AnttiM
Viestit: 48
Liittynyt: 03 Heinä 2019, 01:30

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja AnttiM »

Kirkkopuiston kentältä löytyi tänään violetti GStar Leopard. (Ei yhteystietoja)
Antti Mikkonen
#124835
Asko
Viestit: 14
Liittynyt: 21 Kesä 2015, 02:28

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Asko »

Eilen sunnuntaina unohtui Lykynlammen A väylälle vaaleansininen Neutron Trace. Kiekossa nimi ja numero. Olen erittäin kiitollinen, jos löytyy vielä takaisin.
Andy
Viestit: 2752
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Andy »

Tuli tänään pelastettua uuden karhea nimetön Innova Boss keskeltä kirkon #8:n kuraojaa. Säilytän jonkin aikaa, jonka jälkeen tämä JLK:lle - tuntomerkkejä (väri, muovi, paino) vastaan voipi kysellä tätä ja tietenkin myös perustelu kiinnostaisi, että miksi kasilla on heitetty bossia...? :roll:
Andy
Viestit: 2752
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Andy »

Kirkolle myös katosi eli unohtui/tipahti johonkin ilmeisesti jo tiistain 12.11. treeneissä violetti Electron Envy - kiekossa kaikki mahdolliset tiedot...

Edit 22.11.: Tämä oli löytynyt ja palautui seurakunnan kautta - suuret kiitokset!
Andy
Viestit: 2752
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Andy »

Tämän talven treenileiri kirkolla jatkuu noin sadatta päivää ja nyt lumien sulaessa kiekkoja on löytynyt 3 kpl kolmeen päivään:

Edit 20.2.:
- Nimetön Innova Colt >> Tuntomerkkejä vastaan palautus, muussa tapauksessa päätyy JLK:n opastuskäyttöön. >> Tälle löytyi tänään omistaja kirkkopuiston vakiokävijöistä, palautan kunhan kirkolla taas törmäillään seuraavan kerran.

Edit 17.2.:
- Nimetön WD Tuonelan Juotsen >> Tuntomerkkejä vastaan palautus, muussa tapauksessa päätyy JLK:n opastuskäyttöön. >> Tälle löytyi tänään omistaja kirkkopuiston vakiokävijöistä, palautan kunhan kirkolla taas törmäillään seuraavan kerran.
- Innova Ch Mako3 LED-lastulla (Tero M. - p. 045 3594...) >> Päätyy JLK:n löytökiekkolistalle + laitan omistajalle asiasta viestiä. >> Toimitettu eteenpäin Sammylle 16.2., päätyy löytökiekkolistalle.
Andy
Viestit: 2752
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Andy »

Viikkokisoissa oli tänään löytynyt nimetön oranssi markkeri - palautellaan tuntomerkkiä (logo) vastaan seuraavissa viikkokisoissa.
Andy
Viestit: 2752
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Andy »

Jesse F.:n Tiger Warrior noukittu talteen kirkolta - päätyy huomenissa JLK:n löytökiekkolistalle...

p.s. Liekkö listassa jokin vika kun näyttää vain joulukuuta - tai sitten ei ole vielä tämänvuotisia listattu?
Andy
Viestit: 2752
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Andy »

Pääsiäissunnuntain löytöjä kirkolta:

1.) Hiekkakentältä löytyi nimetön Westside Northman --> tuntomerkkejä (muovilaatu ja värimaailma - ja väri tässä ei näytä olevan vakio, vaan itse tehty) vastaan palautus --> säilytän jonkin aikaa ja päätyy sen jälkeen JLK:n kautta lajin edistämisen hyväksi...

2.) Pulkkamäen alta löytyi puolestaan bägiin ripustettava Golf Scorecard -muovihärpäke - tässä hyvä tuntomerkki kyljessä.

p.s. Laitelkaa ihmeessä nimi ja nro kiekkoihin, niin palautukset onnistuvat. Talvella pystyy vielä nimettömät palauttamaan kun radan vakiokävijät tietävät kaikki toisensa, niin helppo kysellä, että kuka mitäkin hukannut - tähän aikaan vuodesta jo ihan mahdotonta... :)
aloittelija fribaaja
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 17:03

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja aloittelija fribaaja »

Minulta hävisi tänään Utran radalle (väylä 12) InnovaDiscsin Katana Blizzard Champion oranssin värisenä. Kiekossa ei ole yhteystietoja tai nimeä.


Kaikki havainnot tai löydöt, laita vaikka tekstari puh. 0458593232
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

Pakko kyllä hieman avautua...
Kolme kiekko olen viimeisen kuukauden aikana unohtanut radan viimeiselle väylälle.

Proto Fierce sinivioletti
Proto Kong vihreä pinkillä reunuksella
Esp Crank Pinkki

Jokaisessa on varmasti minun numero ja nimi. Kaksi utraan tämän viikon aikana ja yhden kontiorantaan. Yksikään kiekoista ei ole löytölootaan asti palautunut...

Olen tässä kaksi vuotta pyörittänyt löytökiekkoja joensuun alueella ja sen ajan aikana olen hukannut/unohtanut väylälle 4 kiekkoa. Yhden sain takaisin joka sittemmin hukkui uudestaan, eli saldona 0 palautunutta kiekkoa neljästä. Olen kuitenkin 2 vuoden aikana tehnyt ison työn jotta omistajat saisivat omat kiekkonsa takaisin ja minulla on ollut löytökiekkoja varmasti toista tuhatta... tälläkin hetkellä noin 100 kiekkoa odottaa omistajan noutoa ja olen tällä viikolla palauttanut noin 20 kiekkoa omistajilleen.

Alkaa pikku hiljaan loppumaan mielenkiinto kiekkojen palautteluun, kun karma selkeästi on minua vastaan.

Jos tunnet siis piston sydämmessäsi ja pidät hallussa minun nimellä varustettua kiekkoa, voisitko ystävällisesti palauttaa sen löytökiekkolaatikkoon tai laittaa minulle yksityisviestin. Näistä kolmesta kiekosta maksan mielelläni pienen löytöpalkkion.

Olkaa rehellisiä ja palauttakaa kiekot omistajilleen. Ja Joen Liitokiekon nettisivuilta löytyy löytyneistäkiekoista lista, sekä facebookista "Löytökiekot: Pohjois-Karjala" -ryhmä, jossa on kyseiseen listaan linkki.

Kiitos ja ANTEEKSI vuodatus!
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Vastaa Viestiin