Löydetyt / hävinneet kiekot

Keskustelua Frisbeegolfista
Avatar
Pasi
Viestit: 188
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 09:54

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Pasi »

arto.k kirjoitti:MOro.

Käytiin eilen miikan kanssa lieksassa heittämässä ja sain aamulla viestin ,että miun star katana on palautettu uimahallin vastaan ottoon.Itse en välttämättä liiku sielläpäin pitkään aikaan,joten ei ois paha juttu, jos joku seuran lieksalainen tai muuten vaan sinne heittelemään eksyvä tois sen mahdollisuuksien mukaan tullessaan.
Rata oli muuten tosi hyvä. ;)
Kaveri käy katsomassa löytyykö se ja tuo sen mulle. Ilmottelen kun/jos saan kiekon.
ΩSS - Pure - Buzzz - FD - PD - DS
#63328
TeemuH
Viestit: 104
Liittynyt: 05 Syys 2012, 17:45

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja TeemuH »

Kalastin joesta 7. väylällä Champion Beastin (ei nimeä eikä numeroa), D-line Jackal (ei nimeä eikä numeroa), sininen Atom sports putteri ja ching setistä mid-range jossa nimi ja numero jota en tavoittanut puhelimella. Tuntomerkkejä vastaan saa lunastaa. Tipautan nuo löytökiekkopönttöön kunhan semmonen ilmestyy.
Ville Hyttinen
Viestit: 19
Liittynyt: 07 Kesä 2013, 22:52

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Ville Hyttinen »

minulta hävisi 7.6.2013 violetin värinen kiekko kaupungin 7 radalle.
Koistinen
Viestit: 1
Liittynyt: 10 Kesä 2013, 17:10

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Koistinen »

Minulta katosi Utran ysiväylälle keltainen Latituden xXx. Siitä ei ole iloa kuin upisn heittäjälle, jos käsi ei ole ihan huimaa kamaa. Jos sattuu joku sen löytämään, niin mielellään voin sen ottaa takaisin. Tosin pääosin oleilen Turussa, mutta ainakin heinäkuun loppupuolella palloilen täällä P-Karjalassakin.
Itse itseäni feisbuukista lainaten. Nimi ja numero löytyy kiekosta!
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Ville »

Ville Hyttinen kirjoitti:minulta hävisi 7.6.2013 violetin värinen kiekko kaupungin 7 radalle.
Kannattanee olla hitusen tarkempi kiekon tuntomerkkien suhteen. Valmistaja ja malli voinee vinkata potentiaalisille löytäjille että kiekkoa kaivataan.
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Riku
Viestit: 14
Liittynyt: 12 Touko 2012, 13:52

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Riku »

Kirkas Opto Core hukkui kirkkopuiston 7 väylällä. Kiekossa pitäisi olla nimi ja numero.
Avatar
Pasi
Viestit: 188
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 09:54

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Pasi kirjoitti:
arto.k kirjoitti:MOro.

Käytiin eilen miikan kanssa lieksassa heittämässä ja sain aamulla viestin ,että miun star katana on palautettu uimahallin vastaan ottoon.Itse en välttämättä liiku sielläpäin pitkään aikaan,joten ei ois paha juttu, jos joku seuran lieksalainen tai muuten vaan sinne heittelemään eksyvä tois sen mahdollisuuksien mukaan tullessaan.
Rata oli muuten tosi hyvä. ;)
Kaveri käy katsomassa löytyykö se ja tuo sen mulle. Ilmottelen kun/jos saan kiekon.
Nyt se on mulla.
ΩSS - Pure - Buzzz - FD - PD - DS
#63328
arto.k
Viestit: 40
Liittynyt: 31 Maalis 2013, 14:12

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja arto.k »

Hävis Utraan juhannuksen aikana Innovan champ fly dyed boss ja discraft elite-t flash.Boss hukku nurmikentän vasemman laidan lepikkoon, jonkin verran jälkimmäisen ison rankakasan etupuolelle kapeasta päädystä katsottuna.Flash nelosväylään lähes kummun tasalle tien vasemmalle puolelle.Kiekoista löytyy yhteystiedot.
AnssiK
Viestit: 5
Liittynyt: 05 Kesä 2012, 10:03

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja AnssiK »

25.6 hävisi karsikkoon valkoinen star boss, paikasta ei tietoa. Nimi ja numero löytyy kiekosta. Sama päivänä upposi kaksi buzzia kirkon seiskaväylän takana olevaan kuraojaan, ainakin toisessa nimi ja numero.
HeikkiJ
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Heinä 2013, 20:51

Re: Löydetyt / hävinneet kiekot

Viesti Kirjoittaja HeikkiJ »

1.7 hävinnyt utraan vitos väylälle Champion boss dyed 175g vasemmalle tien jälkeen pusikkoon. Voin vaikka vitosen maksaa jos joku löytää. Etin tunnin itse shortseissa nokkospuskassa. Kiekossa ei yhteystietoja...
Vastaa Viestiin