Ilomantsin Pääskynpesän rata

Keskustelua Frisbeegolfista
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja Ville »

Tällainen viesti oli tullut seuran postiin, eli aiheesta kiinnostuneet laittakaapa nimeä alle niin vastaan viestiin sitten seuran nimissä. Hyvähän se olis vähän käydä perään katsomassa että tulee tolkullisia väyliä.

Hei!
Katselin teidän sivuiltanne, että olitte suunnitelleet kiekkogolfradan Huhmariin. Olemme suunnitelleet että rakentaisimme frisbeegolfradan Ilomantsin Pääskynpesää . Olisiko teillä kiinnostusta/mahdollisuutta tulla avustamaan meitä radan suunnittelussa ja tekemisessä. Ajakohta olisi kesäkuun loppu - heinäkuu.

Ystävällisin terveisin,

XXX
Pääskynpesä
www.paaskynpesa.fi
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Jyrki H
Viestit: 26
Liittynyt: 24 Huhti 2012, 09:38

Re: Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja Jyrki H »

Lähen jeesaamaan.
Ismo.L
Viestit: 292
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 16:42
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja Ismo.L »

Mukana.
#54713
HannuS
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Touko 2012, 07:23

Re: Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja HannuS »

jos ilomantsissa satun olemaan sillon nii ehottomasti olen apuna mukana.
VesaK
Viestit: 110
Liittynyt: 11 Touko 2012, 15:30

Re: Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja VesaK »

No kun sieltä olen kotoisin niin EHDOTTOMASTI mukana :)

Ja sen voi heti kärkeen sanoa, että jos pääskynpesä hakee pientä "asiakas" rataa uimahallin ympärille niin tulee kyllä huono, mutta jos löytyy resursseja laajentaa, on vieressä "pappilan mäki" jossa riittää lääni sitten pidemmillekkin väylille ja tietenkin korkeuseroja.
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja Ville »

Jees. Ottaako Jyrki tai Ismo hallituksen jäsenen roolissa vetovastuun asiasta ja voisi soitella viestin lähettäneelle henkilölle? Viesti löytyy siis seuran mailista. Varmasti muitakin suunnittelijoita (mahdollisesti myös allekirjoittanut) löytyy vielä mukaan kuin tähän mennessä ilmoittautuneet, mutta tästä on hyvä alkaa keskustelut ja paikkojen kartoitus.
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Andy
Viestit: 2757
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja Andy »

Sellainen välikommentti tähän, että jos aikaa ja energiaa riittää, niin sitä nykyistä Ilomantsin kunnan (?) rakentamaa rataahan kannattaisi myös vilkaista samalla.
Tälle oli oma topiccinsakin, joten sopii siirtää sinne vaikka tämän radan jatkokeskustelut...

Mitä radasta äkikseltään muistan, niin:

- Ainakin 1. ja 9. väylä (osin myös ehkä 7. väylä) ovat pelikelvottomia mikäli tennis- ja pesiskentällä on pelit käynnissä.
- 3. ja 8. väylä olivat tylsähköjä suoria ja...
- 5. väylän kori on kyllä aivan hurjassa pusikossa, joten korin paikka uusiksi tai hieman raivausta...

Mutta nämä vain allekirjoittaneen mielipiteitä - erittäin hienoa, että rata on rakennettu ja maastothan ovat Ilomantsissa mainiot. Joensuusta asti ainakin tulee turisteja radoille jatkossakin! :D

p.s. Mikäli Pääskynpesän radan suunnittelut ajoittuvat heinäkuun alkuun, niin silloin ehtinen myös itse mukaan...
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja Ville »

Eipä sotketa eri ratoja keskenään. Ilomantsin kunta ja Pääskynpesä ovat varmasti toisistaan erillisiä toimijoita. Pääskynpesän keskustelut jatkuu tässä topicissa ja Ilomantsin toisen radan siellä toisessa. Sillekin radalle on todella syytä tehdä jotain kuten Andy sanoi.
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
VesaK
Viestit: 110
Liittynyt: 11 Touko 2012, 15:30

Re: Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja VesaK »

Aivan totta. Pääskynpesä toimii omana konserninaan ja nimenomaan liikunta- ja nuorisotoimi omanaan, mutta toki kannattaa katsoa se Ilomantsin rata läpi myös ja tehdä kehitys ehdotukset. Itse tunnen sen liikuntatoimen vastuuhenkilön eli Pirjo Rämäsen niin voin olla sitten häneen yhteydessä vaikka käymällä paikanpäällä.
Ismo.L
Viestit: 292
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 16:42
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ilomantsin Pääskynpesän rata

Viesti Kirjoittaja Ismo.L »

Minä olin tänne yhteydessä ja oli puhetta että soittelevat minulle kunhan saavat asiat kuntoon siellä päässä.
Toden näköisesti heinäkuun puolella päästään katselemaan paikkoja.

Ilmoittelen lisää kunhan tiedän itsekin paremmin.
#54713
Vastaa Viestiin