Kun ei vaan osaa ketju!

Keskustelua Frisbeegolfista
Jesse K
Viestit: 208
Liittynyt: 01 Touko 2012, 20:47

Kun ei vaan osaa ketju!

Viesti Kirjoittaja Jesse K »

Joo pakko kyllä hieman avautua kirkkopuiston väylä numero 4:sta. Tän kesän aikana olen tehny Pielisjoen kaloille uusia esteitä aika urakalla, varmaan joku muukin mut luulen et pidän ennätystä tällä hetkellä. Kirotuin kiekko on ollu aika selvästi Innova boss! niitä on siellä jo kolme ja lisää on luultavasti menossa kun kaikki muutkin pitkän matkan draiverit alkaa olla siellä.....!! Se tunne on vaan jotain niin siistiä kun kiekko lähtee kädestä liian tiukassa kulmassa tulee maahan ja alkaa rollaamaan tietä kohden jatkaa matkaa ja lumpsista vain, priceless. Kesän saldo 6kpl kiekkoja siellä, kellään sattus olee märkäpukuu ja sukelluslaitteita? :)

eipä mulla muuta sit!
VesaK
Viestit: 110
Liittynyt: 11 Touko 2012, 15:30

Re: Kun ei vaan osaa ketju!

Viesti Kirjoittaja VesaK »

*tykätty* :D :D
Kalle Tuhkanen
Viestit: 121
Liittynyt: 10 Heinä 2012, 22:51

Re: Kun ei vaan osaa ketju!

Viesti Kirjoittaja Kalle Tuhkanen »

Mulla löytyy kaikki muut kamat paitsi räpylät mut sehän ei haittaa vautia. :)

Voisin viikonloppuna käydä vaikka lauantaina sukeltaa ja etsimässä sinulle kiekkoja.
Ollaan yhteyksissä!

T:Kalle
Jesse K
Viestit: 208
Liittynyt: 01 Touko 2012, 20:47

Re: Kun ei vaan osaa ketju!

Viesti Kirjoittaja Jesse K »

Nice, ois kyllä aika luksusta! :) harmi en itse kyl pääse lauantaina kattelee paikalle.
Kalle Tuhkanen
Viestit: 121
Liittynyt: 10 Heinä 2012, 22:51

Re: Kun ei vaan osaa ketju!

Viesti Kirjoittaja Kalle Tuhkanen »

Entäs sunnuntaina? Miulle sopii melkein millon vaan. Tietäs vähän paremmin mistä etsiä ettei tarvii koko jokea haravoida.
Tero T
Viestit: 170
Liittynyt: 05 Touko 2012, 12:54

Re: Kun ei vaan osaa ketju!

Viesti Kirjoittaja Tero T »

Kunnolliset sukelluslasit ja veden alla toimiva lamppu sit matkaan, mie nimittäin yritin sukeltaa PD2-lättyäni kesäkuussa ja totesin ettei siellä näe mitn. Nenä pohjassa joutuu menemään tai käsituntumalla haravoimaan pohjaa, mutta onnea yritykselle kuitenki.
#84817
Kalle Tuhkanen
Viestit: 121
Liittynyt: 10 Heinä 2012, 22:51

Re: Kun ei vaan osaa ketju!

Viesti Kirjoittaja Kalle Tuhkanen »

Moikka Jesu!

Taas kurkkukuppa tuli mulle joten sukeltelu jää väliin. Sovitaan ajankohta niin tiputan makkarankuoren sinulle!

T: Kalle
hile
Viestit: 25
Liittynyt: 23 Heinä 2012, 02:02

Re: Kun ei vaan osaa ketju!

Viesti Kirjoittaja hile »

Ihan läpällä linkki laitettu, mutta tuli heti ilmoituksesta mieleeni kuukauden takainen Jessen avautuminen. :mrgreen:
http://www.tori.fi/pohjois-karjala/Suke ... m?ca=9&w=1
Kohta niin paljon muovia joessa että antavat vielä sakot tahallisesta ympäristön roskaamisesta :lol: :lol:
Marko Hiltunen #85691
marko.hiltunen4@gmail.com
p.044-5235666
Jesse K
Viestit: 208
Liittynyt: 01 Touko 2012, 20:47

Re: Kun ei vaan osaa ketju!

Viesti Kirjoittaja Jesse K »

Heh pitäs varmaan ottaa yhteyttä :) mut eilen jo pelkäsin pahinta, nelosella hieman liikaa annukkaa annoin kiekolle ja kippas rolleriks, lähti
aika vauhdilla jokea kohti... Kiroilin jo mielessä ku hävis näkyvistä :) juoksin perään kattelee jokos pääsis kahlailee, mut eipä tarvinnukkaan. Aika lähellä oli kiekko nr. 7 siellä! :)
jokikiekko.jpg
jokikiekko.jpg (58.58 KiB) Katsottu 5308 kertaa
Vastaa Viestiin