Liitopäivät 2015

Andy
Viestit: 2757
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Andy »

Liitopäivät eli SFL:n järjestämä miittinki seuroille + liiton syyskokous Peurungassa 17.-18.10.2015: http://frisbeegolfliitto.fi/2015/09/22/ ... -17-18-10/

Kai hallituksesta lähtee tuo kahden henkilön edustajisto paikalle?

Itse ehdottaisin myös sitä, että tämmöisissä reissuissa osallistujille korvattaisiin matka- ja majoituskulut joko täysin tai osittain, niin ei jää ainakaan osallistuminen siitä kiinni. Nämä olisi varmastikin hyviä tilaisuuksia verkostoitumiseen lajin tiimoilta ja varmaan mukaan tarttuu yhtä sun toistakin ajatusta seura- ja kilpailutoiminnan kehittämiseen, jne.
Olli A.
Viestit: 171
Liittynyt: 26 Joulu 2013, 14:58

Re: Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Olli A. »

Ehdottomasti seuran kuitattava ko. kulut... Juuri noin, Andy!
Bogi-Olli Arola
#70946
040 - 9022 466
Andy
Viestit: 2757
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Andy »

Hallituksesta ei vissiin kukaan Liitopäiville pääse, joten oiskos muita lähtijöitä?

Itse voisin ehkä lähteäkin, jos löytyy kaveri mukaan... Perjantaina pitää viimeistään ilmoittautua.
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Ville »

Jeps. Juuri sattui viikonloppu jolloin Jannen kanssa ollaan Espoossa ja Ismolla työvuoro + Markku ei kerkeä. Jos siis Antille löytys kaveri edustajaksi niin hienoa. Tarttis varmistella varsinkin am-tourien jaot järkeväks jne
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

Andy kirjoitti:Hallituksesta ei vissiin kukaan Liitopäiville pääse, joten oiskos muita lähtijöitä?

Itse voisin ehkä lähteäkin, jos löytyy kaveri mukaan... Perjantaina pitää viimeistään ilmoittautua.
Minulla ei kyllä ole mitään ko. ajankohtaan juurikaan mitään suunniteltu. Pienellä varauksella voisin lähteä.
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Andy
Viestit: 2757
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Andy »

Toivo Tolonen kirjoitti:
Andy kirjoitti:Hallituksesta ei vissiin kukaan Liitopäiville pääse, joten oiskos muita lähtijöitä?

Itse voisin ehkä lähteäkin, jos löytyy kaveri mukaan... Perjantaina pitää viimeistään ilmoittautua.
Minulla ei kyllä ole mitään ko. ajankohtaan juurikaan mitään suunniteltu. Pienellä varauksella voisin lähteä.
Noh, huominen aikaa miettiä... Tsekataan perjantaina tilanne.

Pelkästään tuon Am2-aluejakoasian takia ei paikalle tarvitse lähteä, sillä siitä voidaan lähettää vaikka liittoon "avoin kirje" keskustelun pohjaksi. Mutta ehkä reissu ois jees verkostoitumisen ja uusien ajatuksien kannalta, jne.
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

Andy kirjoitti:
Toivo Tolonen kirjoitti:
Andy kirjoitti:Hallituksesta ei vissiin kukaan Liitopäiville pääse, joten oiskos muita lähtijöitä?

Itse voisin ehkä lähteäkin, jos löytyy kaveri mukaan... Perjantaina pitää viimeistään ilmoittautua.
Minulla ei kyllä ole mitään ko. ajankohtaan juurikaan mitään suunniteltu. Pienellä varauksella voisin lähteä.
Noh, huominen aikaa miettiä... Tsekataan perjantaina tilanne.

Pelkästään tuon Am2-aluejakoasian takia ei paikalle tarvitse lähteä, sillä siitä voidaan lähettää vaikka liittoon "avoin kirje" keskustelun pohjaksi. Mutta ehkä reissu ois jees verkostoitumisen ja uusien ajatuksien kannalta, jne.
Niin ei tietysti pelkän Am2 takia, mutta tärkeintä olisi varmaan kuullakkin mitä uutta on kehitteillä. Sekä tietysti keskustelut parempia kuin kirje. Sit olisi tietysti mukaa saatava hallitukselta eväätkin, että vähän asioita ja mielipiteitä vähän kaikesta, ettei ihan itsenään tarvii puhua.
Mutta yksi oikein suralle hyvä asia olisi saada oma edustaja liiton hallitukseen, mutta siihen innokasta henkilöä ei taida olla. Mutta kunhan nyt tutustus muihin liiton aktiiveihin.
Pitää nyt tänään itse tutustua asiaan tänään paremmin ja keskustella kotiväen kanssa.
Tuohan kai olisi kahdelta henkeltä noin 100€ majoitus ja 60€ polttoaineet matkoihin =160 € , niin jos ne seura kustantaa, niin enpä näe itse lähteä mitään estettä.
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Toivo Tolonen
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09

Re: Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Toivo Tolonen »

Mut mikä mättää?
http://frisbeegolfliitto.fi/2015/09/24/ ... urungassa/
Alla olevalla listalla näkyy seurojen jäsenmäärät ja heidän käytössään olevat äänet perustuen jäsenrekisterin tietoihin 31.12.2014.
22 10 Joen Liitokiekko ry
Eli 22 jäsentä? WTF
Timo Allan Tuovinen t.t.allan
Andy
Viestit: 2757
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Andy »

Toivo Tolonen kirjoitti:Eli 22 jäsentä? WTF
Ihan oikein, eli JLK:ssa "monialaseurana" ei ole SFL:ään pakko kuulua muiden kuin niiden joilla on SFL:n A- tai B-lisenssi ja viime vuoden lopussa SFL-jäsenyyksiä oli näin ollen tuon verran. Joissakin muissa seuroissa SFL-jäsenmaksu (2 Eur) kuuluu seuran jäsenmaksuun, jolloin SFL-jäsen-/äänimäärät on isommat... Näin kai käsittääkseni esim. Willimiehen Disc Golfilla, jolloin tuo näkyy sitten suoraan noissa luvuissa...
Andy
Viestit: 2757
Liittynyt: 12 Touko 2012, 08:02

Re: Liitopäivät 2015

Viesti Kirjoittaja Andy »

Mutta joo, voi hyvinkin olla, että skippaan tämän reissun... Pitää miettiä nyt yön yli vielä kuiteskin... :)
Vastaa Viestiin