JoukkueSM 2017 -valinnat

Toni Jaatinen
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Huhti 2016, 01:27

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja Toni Jaatinen »

[quote="vanutolkki"]Juuh ymmärrän. Mut mikä on meidän painotus? Painotetaanko ainoastaan avoimeen vai? pyritäänkö tekeen kaksi joukuetta (yksi molempiin sarjoihin) jotka pystyvät tappelee voitosta?

Vastauksena siis painotuskysymykseen, että vaikka korkeimmat ratingit menisivätkin avoimeen, niin pyritään kuitenkin menestymään molemmissa sarjoissa. (Ainakin oma tavoite on pärjätä jos mukaan pääsee.) Eli rating-painotus ja pyrkimys tehdä kaksi voittavaa joukkuetta eivät sulje toisiaan pois. Toki rating-painotus lisää (toivottavasti) todennäköisyyttä voittaa avoin sarja. :idea: :D
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

Nii. Jos pyritään pärjään molemmissa sarjoissa niin pitäisi pyrkiä luomaan kaksi joukuetta, jotka ovat monipuolisia ja pelajaat tukisivat toisiaan. Niin en vaan jotenkin näe "järkeä" siinä että sekajoukkueesta olisi tulossa ns rysty heittäjien porukka... toki eihän tässä ole vielä mitään päätetty joten en tie ketä sitten siellä seka joukkueessa edes pelaa... mutta sanoisin että Toni sun ehdottamasta avoimen joukkueesta yksi annettaisiin Sekasarjaan monipuolistamaan joukkuetta. Ja omasta mielestäni Tero on paras vaihtoehto, koska ovat Juliuksen kanssa pelanneet pariskoboi useammat ja viime vuonna olivat sekajoukkueessa parina...

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Toni Jaatinen
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Huhti 2016, 01:27

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja Toni Jaatinen »

Lisää spekulointia:

Mikäli mennään Villen keskustelun 1. sivun idealla että "kovimmat avoimeen", on ehdotukseni edelleen MiikaTeroJesseToni. Mikäli taas viimeisen pohdinnan mukaisesti, eli mahdollinen sekasarjapainotus, olisi hyvä vaihtoehto esim. MiikaTeroJuliusHenna tai MiikaToniJuliusHenna tai MiikaJesseJuliusHenna?
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

Mitäs jos ei painoteta kumpaakaan vaan tehtäisiin molempiin sarjoihin joukkueet jotka olisi monipuolisia ja kovia. Eli mielestäni joukkueiden rungot olisi:

Avoin: Miika, Mika

Seka: Julius, Henna, Sammy

Ja Toni, Jesse, Tero kolmikosta yksi sekasarjaa ja kaksi avoimeen. Ja Tero olisi vahvin ehdokas mielestäni koska on Juliuksen kanssa yhdessä pelannu loistavaa peliä pidempää.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Toni Jaatinen
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Huhti 2016, 01:27

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja Toni Jaatinen »

Sekasarjan joukkueesta tulee monipuolinen, vaikka avoin joukkue olisi MiikaTeroJesseToni. Esim. Julius on monipuolinen pelaaja vaikka enemmän rystyä heittääkin. Pakkokämmenavaukset muutenkin erittäin harvassa Jyväskylässä.
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

No en jaksa spekuloida enempää. Koska tuossa on kahdeksan pelaajaa jotka todennäköisesti sinne lähtee, niin sama se sit on kenen kanssa pelaa. Lähinnä vaan yritin luoda keskustelua mutta tällä hetkellä kinataan käytännössä siun kanssa Toni siitä kummassa joukkueessa Tero pelaa xD

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Ville
Viestit: 1879
Liittynyt: 23 Huhti 2012, 14:53

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja Ville »

Spekuloin sen verran että: jos pelaajalla on 930+ rating niin se kertoo että on jo monipuolinen pelaaja ja pystyy heittämään monenlaista heittoa tarvittaessa. On siis ihan sama minkä pelaajan sieltä nostaa sarjoihin niin monipuolisuutta löytyy varmasti. Jos ei löydy niin on syytä pelata ihan muita kuin pelkkiä kotikisoja tai sellaisia missä puhtaasti yhdellä heitolla voi ratingejaan nostaa. SM-tason kisoista puhumattakaan.
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
juppeex
Viestit: 26
Liittynyt: 18 Heinä 2015, 11:57

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja juppeex »

Ilmottautuminen aukeaa siis huomenna joten joukkueet olisi minun mielestä
Avoin: Miika Tero Toni Jesse
Seka: Henna Mika Sammy Julius

Vai onko vielä muutoksia?

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
TeroJaatinen
Viestit: 16
Liittynyt: 17 Maalis 2016, 08:00

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja TeroJaatinen »

Minä oon kuulkaas sitä mieltä että jotta tuota:
Laitetaan molempiin joukkueisiin pelaajat rating järjestyksessä niin on kaikista selvin ja eipähän jää mietittävää siltä osin valittiinko joukkueisiin oikeet tyypit (rating järjestys menee aika yks yhteen myös tämän kauden näyttöjen kanssa) :D


Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
vanutolkki
Viestit: 214
Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49

Re: JoukkueSM 2017 -valinnat

Viesti Kirjoittaja vanutolkki »

Elikkäs:

Avoin:
Miika Voutilainen 955
Tero Jaatinen 952
Toni Jaatinen 948
Jesse Kempas 932

Seka:
Mika Laukkanen 932
Sammy Pylkki 930
Julius Paakkinen 927
Henna Rummukainen 806

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Vastaa Viestiin