
Utran rata
Re: Utran rata
Joku kun vielä maalais renkaisiin JLK logon ni olispas kivemman näkönen 

Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Re: Utran rata
Mites ois jos hyödynnettäs kaadettuja puita? Nelimetrisiä runkoja kax tai kolme varvia päällekkäin neliön muotoon, hiekkaa sisälle ja nykyinen kaivon rengas keskelle!
Markku Penttonen
#70445
#70445
Re: Utran rata
Kelpaa jos löytyy rakennustaitoisia tekijöitäMarkkuP kirjoitti:Mites ois jos hyödynnettäs kaadettuja puita? Nelimetrisiä runkoja kax tai kolme varvia päällekkäin neliön muotoon, hiekkaa sisälle ja nykyinen kaivon rengas keskelle!

Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
-
- Viestit: 214
- Liittynyt: 30 Syys 2014, 09:49
Re: Utran rata
Rankennustaitosia löytyy jos löytyy pari kaveria avuks ja materiaalit. tosin menis sit vasta ens viikolle sen rakentaminen omilta osin ainakin...
Sammy P
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Joen Liitokiekko Ry:n puheenjohtaja
PDGA #70947
Tavotteena pakkanen!
Re: Utran rata
Kiinnostaskos porukkaa väsätä lauantaina myös OB-tolpat? Sain Markku P.:ltä speksit, joten voisin hankkia tarvikkeet sataan tolppaan - mutta ne pitää ennen tolpitusta sitten maalata valkeaksi, joten hankin sitten maalitkin...
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/tu ... oteseloste --> ...kuivumisaika 3-4 h, eli talkoiden lopuksi isketään tolppaa maahan...
EDIT 7.5.:
Eipäs onnistunut, Puuilosta on aitatolpat loppu ja toukokuun lopussa tulee lisää. Artikkeli siis tämä: http://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/f ... iewProduct
Noh, OB-linjat (uudet ja vanhojen päivitys/korjaus/täydennys) on helppo tehdä myöhemminkin.
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/tu ... oteseloste --> ...kuivumisaika 3-4 h, eli talkoiden lopuksi isketään tolppaa maahan...
EDIT 7.5.:
Eipäs onnistunut, Puuilosta on aitatolpat loppu ja toukokuun lopussa tulee lisää. Artikkeli siis tämä: http://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/f ... iewProduct
Noh, OB-linjat (uudet ja vanhojen päivitys/korjaus/täydennys) on helppo tehdä myöhemminkin.
Re: Utran rata
Hannu: - ne epäsopivat korinjalat on jemmassa treenikorin lähistöllä... Mittavirheen syy oli vissiin se, että DiscCatchereita on valmistettu kahdella eri putkikoolla...
Päivitin myös "to-do"-listaa juuri... Paljon saatiin tänään aikaisiksi, kun on paljon porukkaa paikalla niin nopsaan tapahtuu! Jokikoneelle myös suuret kiitokset kaluston lainasta!
Päivitin myös "to-do"-listaa juuri... Paljon saatiin tänään aikaisiksi, kun on paljon porukkaa paikalla niin nopsaan tapahtuu! Jokikoneelle myös suuret kiitokset kaluston lainasta!
Re: Utran rata
Talkooraporttia myös facebookittomille tiedoksi http://www.joenliitokiekko.com/yleista/ ... -jokikone/
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Re: Utran rata
Pari asiaa...
a.) Korinumerotarrat on nyt liimailtu koreihin ja osahan niistä meni ihan vinksalleen, toimivampi patentti ois neliönmuotoinen tarra, jossa on valkealla tai keltaisella pohjalla nro mustalla. Joku muu saa tehdä tarroitukset jatkossa...
b.) Testiheittelin myös väylät 1-3 ja nyt ei kyllä pääse ammattilaisetkaan väittämään etteikö ois selkeitä reittejä korille. Kolmosväylä on hieno! Mutta, se oikeakätisten foreheittoja blokkaava puu on edelleen pystyssä ja merkkaamatta, unohtuiko se kaikessa hässäkässä vai muuttuiko suunnitelmat jostain syystä? Ko. puu kaventaa alkuväylää todella paljon...
c.) Timolla näytti väylän #12 kehikko olevan hyvällä mallilla, pitäskö keskiviikkoiltana talkoilla sen verran että laitetaan kori kondikseen... Kaivonrenkaan vierittelyyn kehikon päälle pitänee keksiä jokin systeemi?
a.) Korinumerotarrat on nyt liimailtu koreihin ja osahan niistä meni ihan vinksalleen, toimivampi patentti ois neliönmuotoinen tarra, jossa on valkealla tai keltaisella pohjalla nro mustalla. Joku muu saa tehdä tarroitukset jatkossa...

b.) Testiheittelin myös väylät 1-3 ja nyt ei kyllä pääse ammattilaisetkaan väittämään etteikö ois selkeitä reittejä korille. Kolmosväylä on hieno! Mutta, se oikeakätisten foreheittoja blokkaava puu on edelleen pystyssä ja merkkaamatta, unohtuiko se kaikessa hässäkässä vai muuttuiko suunnitelmat jostain syystä? Ko. puu kaventaa alkuväylää todella paljon...
c.) Timolla näytti väylän #12 kehikko olevan hyvällä mallilla, pitäskö keskiviikkoiltana talkoilla sen verran että laitetaan kori kondikseen... Kaivonrenkaan vierittelyyn kehikon päälle pitänee keksiä jokin systeemi?
-
- Viestit: 452
- Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09
Re: Utran rata
Kyllä se kolmos väylän puu on merkattu
kirjotin tussilla siihen poistetaan
Eli puu on tiedossa, en tänään kaatanut sitä kun saha ois pitänyt vielä viilata ja tuulta oli sen verran ettei yksinään kehannut riskiä ottaa. Kaatunee huomenna, jos keli suo. 12 väylän hirsilaatikko on valmis, hiekka täyttöä vailla, sinnekkin kai on vielä tänään joku menossa hiekkaa ajelemaan ainakin alkuun.
Edit: #12 kori on korotettu, kori paikoillaan, betonirenkaassa hirsisellä hiekkalaatikolla


Edit: #12 kori on korotettu, kori paikoillaan, betonirenkaassa hirsisellä hiekkalaatikolla

Timo Allan Tuovinen t.t.allan
-
- Viestit: 452
- Liittynyt: 21 Elo 2013, 23:09
Re: Utran rata
Tarraleikkurilla sabluuna, niin äkkiäskös tuon spreijjais.Ville kirjoitti:Joku kun vielä maalais renkaisiin JLK logon ni olispas kivemman näkönen
Timo Allan Tuovinen t.t.allan