KAAPPISTA OSA POIS!! Kaikki men! Saa poistaa!
KAAPPISTA OSA POIS!! Kaikki men! Saa poistaa!
Ei ole!
Viimeksi muokannut Jesse K, 05 Huhti 2013, 06:10. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Re: KAAPPISTA OSA POIS!!
mulle archon ja warlockki.
Tarjoan näistä kolmesta 20€Jesse K kirjoitti:PRODISCUS PREMIUM SLAIDI ~175G 9/10 (stamppi jäi teippiin) Punanen
PRODISCUS PREMIUM RESPECT 175G 9.5/10 Vihreä
PRODISCUS PREMIUM JOKERI ~175g 9.5/10 Keltainen
Miika Voutilainen
Sen verran uusia ja käyttämättömiä et 24e saat kaikki kolomeMiika V kirjoitti:Tarjoan näistä kolmesta 20€Jesse K kirjoitti:PRODISCUS PREMIUM SLAIDI ~175G 9/10 (stamppi jäi teippiin) Punanen
PRODISCUS PREMIUM RESPECT 175G 9.5/10 Vihreä
PRODISCUS PREMIUM JOKERI ~175g 9.5/10 Keltainen

Jesse K kirjoitti:Hintoja kiekoille ei ole, korkein tarjous voittaa!!!
Eli "korkein tarjous voittaa" ei pitänytkään paikkaansaJesse K kirjoitti:Sen verran uusia ja käyttämättömiä et 24e saat kaikki kolome

Laitan vielä harkintaan.
Miika Voutilainen
Miika V kirjoitti:Jesse K kirjoitti:Hintoja kiekoille ei ole, korkein tarjous voittaa!!!Eli "korkein tarjous voittaa" ei pitänytkään paikkaansaJesse K kirjoitti:Sen verran uusia ja käyttämättömiä et 24e saat kaikki kolome![]()
Laitan vielä harkintaan.
Aina kannattaa yrittää kalastella muutama penni lisää

Noh, olen anteliaalla päällä -> 22€. Se alkaa olla maksimi. Slaidin stämpin puuttuminen on iso miinusJesse K kirjoitti: Aina kannattaa yrittää kalastella muutama penni lisää

Miika Voutilainen
Se vallan soppiiMiika V kirjoitti:Noh, olen anteliaalla päällä -> 22€. Se alkaa olla maksimi. Slaidin stämpin puuttuminen on iso miinusJesse K kirjoitti: Aina kannattaa yrittää kalastella muutama penni lisää