Lykynlammen rata
Re: Lykynlammen rata
Tässä malli teeopasteesta, kiinnitetään sivuilta ruuveilla, käy sekä pyöreään tolppaan että 2x2:een.
Materiaalit ovat hyvin säänkestävää, samoin tuota ei saa helposti rikki, samalla kaatuu sitten jo tolppakin.
Materiaalit ovat hyvin säänkestävää, samoin tuota ei saa helposti rikki, samalla kaatuu sitten jo tolppakin.
- Liitteet
-
- tee_opaste.png (231.53 KiB) Katsottu 3968 kertaa
Jouni Hiltunen
Re: Lykynlammen rata
Saisko tuota sen verran muokattua että T 17 sijaan siinä lukisi next tee ?
Markku Penttonen
#70445
#70445
Re: Lykynlammen rata
next tee:ssä on seitsemän merkkiä verrattuna kolmeen merkkiin numeroissa (käsin leikatessa iso ero + että merkeistäMarkkuP kirjoitti:Saisko tuota sen verran muokattua että T 17 sijaan siinä lukisi next tee ?
pitäis näperrellä samalla pienempiäkin).
Riittäiskö sitten pelkästään NT ja nuoli?
Jouni Hiltunen
Re: Lykynlammen rata
Oliskos tämä sitten parempi malli?
- Liitteet
-
- nxt.jpg (88.52 KiB) Katsottu 3908 kertaa
Jouni Hiltunen
Re: Lykynlammen rata
Tämmönen vois olla hyvä malli... --> Nyt ei väliä sillä että miten päin nuolet/tekstit milloinkin menee eli sama plakaatti käy kaikensuuntaisten polkujen risteyksiin.
Re: Lykynlammen rata
Tuonne väylän 7 viereen pitää toki miettiä miten ohjeistetaan 'AM-lenkki' 3->7 ja 'Pro-lenkki' 3->4 kun seiskaväylän vierestä kuljetaan neloselle. Kenties 2 opastetta ellei samaan kylttiin mahdu kahta nuolta vaikka NXT tekstien ylä- ja alapuolelle numeroineen.
Ilmeisesti AMK:lla on vielä tuo vinyylileikkuri Sirkkalassa eli tarroja ei tarttis leikkailla käsin
Ilmeisesti AMK:lla on vielä tuo vinyylileikkuri Sirkkalassa eli tarroja ei tarttis leikkailla käsin
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Re: Lykynlammen rata
Käytiin Ranne-Timon kanssa pyörähtämässä ratapohja heitellen läpi ja kiinniteltiin samalla väyliin #1, #3, #11 suojapuita jekkulangalla. Väylään #16 ei jäänyt valoisaa aikaa alkaa laittamaan vaikka pari puuta valmiiksi rinteessä olisikin. Tuo jekkulanka ruostunee nopsaan puhki ja olisikin hyvä että nyt pystyyn laitetut suojapuut kiinnitettäisiin vielä varmistuksena vähän paksummalla / ruostumattomammalla tavaralla, on se sitten narua tai paksumpaa metallilankaa. Samalla säädettiin muutaman tiiltä etuosia tolppia hieman siirtämällä ja nyt niiden pitäisi olla suunnitelluissa kohden.
Sen verran talkoissa vielä kärrillä pitäisi takaysillä pyörähtää että väylässä 13 montun pohjalla (dropparipaikasta taaksepäin tiellä) on muistaakseni yksi pieni kasa hakematta jossa on vähän paksumpaa tavaraa, eli tarttee moottorisahan. Samoin #13 tiin lähistöltä pitäisi pieni kasa hävittää vaikka viemällä lähimaastoon maatumaan. Tiin viereen ei pääse autolla joten järkevintä lienee maastoon hävitys. Etuysillä mandoporttiväylän #7 vieressä on myös risukasoja, mutta Sammy kommentoinee (varmaankin FB:ssa) onko niille vielä tarvetta vai ajetaanko ne pois.
Sen verran talkoissa vielä kärrillä pitäisi takaysillä pyörähtää että väylässä 13 montun pohjalla (dropparipaikasta taaksepäin tiellä) on muistaakseni yksi pieni kasa hakematta jossa on vähän paksumpaa tavaraa, eli tarttee moottorisahan. Samoin #13 tiin lähistöltä pitäisi pieni kasa hävittää vaikka viemällä lähimaastoon maatumaan. Tiin viereen ei pääse autolla joten järkevintä lienee maastoon hävitys. Etuysillä mandoporttiväylän #7 vieressä on myös risukasoja, mutta Sammy kommentoinee (varmaankin FB:ssa) onko niille vielä tarvetta vai ajetaanko ne pois.
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Re: Lykynlammen rata
Kuulemma #7:lla ei tarvetta risukasoille mandoportin somistamiseen, eli myös nämä kasat pois yhdellä kärrikuormalla tiin vierestä.
Ville Nivalainen, JLK founder | Ultimate & Frisbeegolf | http://www.pdga.com/player/64496
Re: Lykynlammen rata
Milloinkahan mahdollisesti rata olisi heittovalmis?