Prodiscus ois kyllä sikäli jees valinta, että on suomalainen merkki ja jos kerran vielä tavallaan paikallinenkin merkki myös...?
Mutta mutta... JOS mahdollista on vain yhden kiekkomallin valinta ja JOS pääasiallisena käyttötarkoituksena on, että niitä voi antaa yrityksille firmakiekkogolfpalkintoina ja käyttää aloittelijoiden lajitutustumisissa, niin itse olen myös sillä kannalla, että silloin kiekon tulisi olla jokin "neutraali ja helppo" putteri/midari... Ja Prodiscuksen valikoimassa ei tälläista oikein taida vaan vielä olla? Basic Jokeri lienee "helpoin", mutta ei se silti mielestäni ole aloittelijakiekkoa nähnytkään...
Toki sitten jos kiekkomallin/-mallien valinnoissa painotus on aktiiviharrastajan näkökulmassa, niin sittenhän vaihtoehtoja on vaikka mitä... Dessuja ja PD2:ia yms. en itse tule ehkä koskaan heittämään, mutta ostan kyllä sellaisenkin kannatuksen vuoksi ja ripustan seinälle koristeeksi...

Ja mikäli Prodiscukseen päädytään, niin Jokereilla on jo käyttöarvoa ja Laseria kiinnostaa kyllä jossain vaiheessa ainakin testailla.